Honey Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Ny dato er foreløpig ikke satt, men ringer er kjøpt og konto med penger er opprettet. Vi skulle hatt bryllup i sep i år, men venter en liten bebis i stedet. Vi valgte to ringer i gult gull med tre diamanter formet som hjerte i min. Så med et lite opphold med fødsel i august, så kommer jeg nok til å henge mye inne på disse sidene etter hvert. Gleder meg til å ta opp planleggingen igjen.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 og skiller dere innen 10 år? da var liksom løftet om å holde sammen alle de gode og onde dagene brutt.
Gjest Lille Bie Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 og skiller dere innen 10 år? da var liksom løftet om å holde sammen alle de gode og onde dagene brutt. Hva var det for en spesiell ting å si? Lite hyggelig....
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Spesiell ting å si? det stemmer for mange oppløste ekteskap. (50 % skiller seg, så mye betød ekteskapsløftene)
Chimamanda Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Spesiell ting å si? det stemmer for mange oppløste ekteskap. (50 % skiller seg, så mye betød ekteskapsløftene) Og 50% skiller seg ikke...
Gjest kitt Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Gratulerer så mye Honey:) Utrolig teit av folk å kommentere at 50 % skiller seg. Desto større grunner er det for å gifte seg med han man elsker å vise at det faktisk er fullt mulig å holde ut i gode og onde dager. Jeg mener at kjærlighet og ekteskap på mange måter er et valg. Folk går å venter på den "ene rette". Men blir man forelsket og glad i en gutt, og trives godt med vedkommende, så kan man bestemme seg for at man er rett for hverandre. Ta et valg om å elske hverandre livet ut, og ikke ta den enkleste løsningen når ting går litt trått. Jeg har stor TRO på ekteskapet :D Hurra for det!!!!
Kanutten Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Gratulerer så mye Honey. Ikke bry deg om sånne sjalue gjester. Enkelte mangler evnen til å glede seg med andre. Gleder meg til å følge med i planleggingen.
Adila Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 kjempestas! Lykke til med baby og bryllup Utrolig hvor surmaget noen kan bli over andres lykke... ikke bry deg om det!
Gjest LindaKristin Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Gratulerer så mye!Den stakkaren som kom med den kommentaren er bare sjalu;) Ikke alle som er så heldige som vi er!! Så heldig du er som får baby også...skal begynne på bryllupsreisen vi da,gleder meg sånn! Lykke til med planleggingen,så koeslig at du kom hit du og
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 Velkommen hit til bryllupsdagbøkene gratulerer masse med kommede bryllup og den kommende lille babyen, så utrolig kooos Ikke bry deg om folk som er negative, de er bare misunnelige!! Kos deg med planlegging og jeg gleder meg til å følge deg videre
Honey Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. juni 2008 Tusen takk for alle koselige gratulasjoner (utenom den ene)! Ønsker alle andre kommende bruder lykke til også! Bryr meg fint lite om statistikker jeg i alle fall, så kan de som ikke kan glede seg på andres vegne ha det verst med seg selv.
Gjest Miso Skrevet 29. september 2008 #15 Skrevet 29. september 2008 og skiller dere innen 10 år? da var liksom løftet om å holde sammen alle de gode og onde dagene brutt. bare misunnelig!! syns det fint å kunne bevise at ekte kjærlighet finnes og jeg syns det er dårlig å si noe sånt her inne!! gleder meg til å følge med planleggingen, og gratulerer med den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå