Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Jeg lider av sterk sosial angst og beveger meg derfor ikke mye utenfor leiligheten. Og i det siste har jeg lagt på meg endel noe som bare gjør angsten min værre. Derfor lurte jeg på om dere kunne ha hjulpet meg med ideèr til måter jeg kunne både trent styrke og kardio på inne i leiligheten. Jeg skal snart få meg en treningsykkel, men da tenker at kroppen blir seende litt merkelig ut hvis den eneste kardioen jeg får er fra sykling? Jeg har også noen håndmanualer tilgjengelig. Takker på forhånd for alle svar .
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Nei, selvfølgelig vil ikke kroppen din se merkelig ut etter bare sykling! Men at du blir drita lei av kun å gjøre det, er det stor sjanse for. Med manualene kan du trene biceps, triceps og skulder. For bryst kan du ta armhevinger. Lår og rompe kan trenes med utfall og knebøy, evt med en sekk på ryggen. Og så sit-ups for magen. For grundige beskrivelser av øvelsene kan du søke her eller på google. Når det er sagt, så tror jeg at den sosiale angsten har godt av å komme seg litt ut. Jeg tror også at treningen blir mye mer effektiv på et senter e.l. Hjemmetrening blir litt daft for meg, så lenge man ikke har en tredemølle e.l og flere vekter/apparater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå