Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Skal kjøpe denne på tax-free, satser på light-varianten. Men er det slik at jeg skal ha to flasker? Et "vann" som skal påføres først og så en lotion oppå der? Har hatt denne før, da hadde jeg bare lotion, men så fikk jeg høre at jeg burde ha dette "vannet" også.
Gjest Elfrida Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Når jeg kjøper begge til fullpris så blir det vel rundt tusenlappen tror jeg. Kanskje du sparer en hundrings eller noe på taxfree? Hvis du skal handle på Gardermoen kan du finne priser på nettsiden: http://www.duty-free.no/kunder/trn/trncms....25736A003C4491#
Emile Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Skal kjøpe denne på tax-free, satser på light-varianten. Men er det slik at jeg skal ha to flasker? Et "vann" som skal påføres først og så en lotion oppå der? Har hatt denne før, da hadde jeg bare lotion, men så fikk jeg høre at jeg burde ha dette "vannet" også. Nei, du trenger ikke vannet. Jeg bruker også denne light-varianten, og det er den beste kremen jeg har brukt til ansiktet. Har vel brukt den i to år snart, og aldri kjøpt vannet som følger med. Jeg har riktignok fått prøver, men det blir for mye styr for meg. *lat*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå