Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Frisøren til en venninne av meg fortalte henne at på salongen der hun jobber pleier de å spraye noe i ansiktet til brudene, noe som gjør at sminken ikke renner dersom bruden gråter.... Har aldri hørt om dette før jeg, men jeg skulle jo gjerne prøvd dette. Jeg er nemlig bekymret for at jeg kommer til å få striper nedover kinnene...for tårer det vet jeg det blir!!! Noen som har hørt om dette før, evt prøvd det?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Frisøren til en venninne av meg fortalte henne at på salongen der hun jobber pleier de å spraye noe i ansiktet til brudene, noe som gjør at sminken ikke renner dersom bruden gråter.... Har aldri hørt om dette før jeg, men jeg skulle jo gjerne prøvd dette. Jeg er nemlig bekymret for at jeg kommer til å få striper nedover kinnene...for tårer det vet jeg det blir!!! Noen som har hørt om dette før, evt prøvd det? Tror Model har noe sånt.
Neytiri Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 (endret) Har aldri hørt om denne sprayen før, men skulle gjerne! Jobber selv som frisør og sminke er noe vi gjør mye av. Men ellers er vi nøye med å fortelle brudene våre å ha med vannfast maskara, og gjerne leppestift/gloss i den fargen dem vil ha. Et tips til den som eventuelt legger sminken din er å bruke foundation og pudder over leppene før leppestift/gloss, da sitter den lenger! Lykke til! :love: Vi gifter oss 6.Juni, 2009 Endret 29. juni 2008 av icechick
Gjest Alvebruden Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Tror Model har noe sånt. Her er det en link. Model har den.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Her er det en link. Model har den. Tusen tusen takk!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå