Gjest Gjest_Isabella_* Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Og jeg føler jo virkelig ikke at jeg kan si nei. Men jeg aner ikke noe om hva denne talen skal inneholde. Noen som har noen tips? Dere som snart skal gifte dere - hvilke tanker har dere om innholdet i denne talen? Alle tips mottas med takk! På forhånd takk for svar
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Hei Jeg har holdt en slik tale en gang. Jeg synes selv det gikk greit, men jeg er vel ikke egentlig den rette til å kommentere det. På forhånd fikk jeg iallefall vite at jeg skulle si noe om de ulike rettene, så å vite noe om menyen på forhånd er vel lurt. I tillegg har jeg også forstått at det kan være ok å kommentere det bemerkelsesverdige som har skjedd i løpet av middagen, feks brudgommens tale, eller annet morsomt/rørende. Jeg forsøkte iallefall å merke meg noe av det som skjedde underveis og kommenterte det. Også skal du vel få frem serveringspersonalet og kjøkkenpersonalet og takke dem. Men hovedpoenget er vel som alltid, å fatte seg i korthet, gjestene har mest sannsynlig sittet leeeenge til bords, og lengter bare etter å strekke på bena. Vet ikke om dette er noe til hjelp, men et lite forsøk iallefall... Lykke til. Det er en ære å bli spurt, det betyr jo at de tror at du kan klare dette veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå