Gjest Gjest_Petronella_* Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Er som smått blitt avhengig av NRKs nettradio når jeg sitter og jobber, men de siste dagene har den ikke virket? Etter noen minutter blir all lyd borte, og dette skjer igjen selv om jeg lukker og åpner programmet på nytt. Kan det være noe med min tilkobling tro, eller ligger feilen hos NRK? Flere som har samme problem?
Gjest En annen mann Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Er som smått blitt avhengig av NRKs nettradio når jeg sitter og jobber, men de siste dagene har den ikke virket? Etter noen minutter blir all lyd borte, og dette skjer igjen selv om jeg lukker og åpner programmet på nytt. Kan det være noe med min tilkobling tro, eller ligger feilen hos NRK? Flere som har samme problem? Kommer litt an på. Om du sitter på jobben og det er der du har problemer ville jeg forsøkt å spille nettradio hjemme og se om du fortsatt har problemer. Har du det, så er det mer sannsynlig at feilen ligger hos NRK. Fungerer det derimot i hjemmet så kan begrensningen ligge i arbeidsgivers nett. Enten ved at de bevisst struper kapasiteten for mediastreaming eller at nettet rett og slett er overbelastet iblant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå