Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Travel
Skrevet

Hei!

Skal ta med trillevogna mi som skal bestå av det aller viktigste av mine klær og alle mine smykker. Den er ikke som en koffert,- så det jeg lurer på er om det er lov å ta med trillevogna på flyet?

(Mener jeg har sett vertinnene heise dem opp over setene.. Men er det greit? ) :)

vennligst svar så fort som mulig ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Hva mener du med trillevogn? barnevogntrille? eller sånn trille som gamle damer har med seg på butikken når de handler?

Gjest Travel
Skrevet
Hva mener du med trillevogn? barnevogntrille? eller sånn trille som gamle damer har med seg på butikken når de handler?

Eh.. Ja, trille som ''gamle damer '' har med seg.. men det er ikke bare for gamle damer heller da ;P

Skrevet

Trillevogn er lov dersom den er innenfor rammene for størrelse på håndbagasje. Hvilke regler som gjelder varierer fra flyselskap til flyselskap, men du finner sikkert målene på hjemmesiden til de du skal reise med. Vær obs på at det kan være forskjellige regler innenlands og på internasjonale flygninger.

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet
Eh.. Ja, trille som ''gamle damer '' har med seg.. men det er ikke bare for gamle damer heller da ;P

neida, men jeg visste ikke hvordan jeg ellers skulle forklare det. Forsøkte å finne et bilde, men lykkes ikke med det. Sier som Fakse at det må være innen rammene av tillatt håndbagasje, og da skal det ikke være noe problem. Står garantert mål på flyselskapets hjemmesider, hvis ikke står det hos sas og norwegian. Målene pleier å være ganske like på forskjellige flygninger, ettersom håndbagasjen gjerne må gjennom en metallramme for å kontrollere størrelsen før man slipper gjennom til sikkerhetskontrollen. Nå vet ikke jeg størrelsen på din trille, men den min bestemor hadde ville garantert vært for stor.

Gjest Travel
Skrevet
neida, men jeg visste ikke hvordan jeg ellers skulle forklare det. Forsøkte å finne et bilde, men lykkes ikke med det. Sier som Fakse at det må være innen rammene av tillatt håndbagasje, og da skal det ikke være noe problem. Står garantert mål på flyselskapets hjemmesider, hvis ikke står det hos sas og norwegian. Målene pleier å være ganske like på forskjellige flygninger, ettersom håndbagasjen gjerne må gjennom en metallramme for å kontrollere størrelsen før man slipper gjennom til sikkerhetskontrollen. Nå vet ikke jeg størrelsen på din trille, men den min bestemor hadde ville garantert vært for stor.

hehehe, okei :) Jeg har gått inn på Norwegian og der fant jeg målene med en gang. Trillen min passer akkurat =) Så da reiser jeg endelig trygt ;)

Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...