Villemo Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Må bare fortelle hva vi har valgt som bordkort...vi skulle egentlig ha rektangulære sjokolader,med bilde av oss på og gjestenes navn,men fant ut at det ble for dyrt og de var for små...de forsvant likssom i helheten! Så kom tanta mi på en glimrende ide!!! Minichampagneflasker som sprayes med gull,og så lager hun våre egne etiketter med bilde av en nydelig rose i bakgrunnen og bilde av meg og gubben oppi. Så skal det stå velkommen til vårt bryllup,navnene våre og datoen. Vi er ikke sikre om vi skal ha gjestens navn på selve etiketten eller om vi skal ha silkebånd rundt glaskehalsen med navnet på gjesten. Syns dette var en knall orginal ide jeg.... Eller er det bare meg som syns det? hehehe Klem til dere alle fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #2 Del Skrevet 10. april 2002 Hei Sikkert fint dette, men blir det ikke fryktelig dyrt.... hvor får du tak i de flaskene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 Er ikke sånne flasker litt for store? Regner med du snakker om sånne halvflasker etter champagne? tror det fort kan bli litt rotete om borkortene blir så stor enemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 10. april 2002 #4 Del Skrevet 10. april 2002 Tror man får kjøpt mini-champagneflasker på noen hobbyforretninger. Da blir det ikke så dyrt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo Skrevet 10. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 10. april 2002 Tror ikke det blir problem med at de er for store...men det er nå min mening;) kanskje jeg sier annet etter dagen? hehehe Champagneflaskene kjøpes i sverige,der bor tanta mi som skal hjelpe meg med dette. Og JA det skal være champagne oppi også 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå