Gå til innhold

Hvordan velge forlover?

Anbefalte innlegg

Gjest Kommende brud
Skrevet

Hei.

Jeg har et lite dilemma. Har nettop forlovet meg og har så smått begynt å planlegge bryllupet. (selv om d sikkert er noen år til vi gifter oss:P)

Jeg har ei yngre søster på 17 (snart 18) og ei bestevenninne på 19 (snart 20) jeg og bestevenninnen gjor en avtale når vi var mindre, om at vi skulle være forlovere i hverandres bryllyp. Men jeg vet at min lillesøster har kjempe lyst å være forloveren min.

Så hvordan velger jeg? Kan jeg eventuelt ha begge som forlovere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du og besteveninna de er virkelig besteveninner så synes jeg du skal holde avtalen du har gjort med henne. Om ikke, så ville jeg valgt lillesøster.

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Jeg syns du kan ha begge to. Siste jeg var i bryllup hadde både brud og brudgom to forlovere hver, og da min kusine giftet seg for tre år siden hadde hun tre forlovere, mens han hadde en. Hvis ikke du vil ha flere enn en, ville jeg valgt venninnen din.

Skrevet
Jeg syns du kan ha begge to. Siste jeg var i bryllup hadde både brud og brudgom to forlovere hver, og da min kusine giftet seg for tre år siden hadde hun tre forlovere, mens han hadde en. Hvis ikke du vil ha flere enn en, ville jeg valgt venninnen din.

Det er jo bare en av dem som skal signere papiret, da.

Skrevet

Enig med at du kan ta begge to :) Mange som gjør det som syntes det er vanskelig å velge :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Det går an å la begge signere papirene og så "trekke" ett av dem. Tror det er viktigere å få være forlover enn å stå på papiret i ettertid.

Skrevet
Det går an å la begge signere papirene og så "trekke" ett av dem. Tror det er viktigere å få være forlover enn å stå på papiret i ettertid.

Jeg hadde samme problemet... og lot være å velge....og har i dag 3 forlovere.. =) valgte hun ene som er samboer med mannen min sin forlover, som hovedforlover.. fordi det var mest praktisk.. men har gjort det klart for de at alle tre er like mye forlovere for meg uansett hvem som er vitne og skriver under på papiret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...