Gå til innhold

Garnes i Arna

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anni_*
Skrevet

Ligger Arna langt i fra Bergen sentrum? Dere som bor der, hvor handler man og hva gjør man på i fritiden? Er det noe å finne på der, eller må man til Sentrum Bergen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Arna ligger ca 2,5 mil utenfor bergen, og Garnes ligger ca 4 km derfra igjen. Tar 20-25 min med bil til bergen sentrum, eller man kan ta toget, som bruker ca 7 min. Nå bor ikke jeg i Arna, så hva folk bruker fritiden sin til vet jeg ikke, men vil du på kino, teater, drikke øl e.l må du inn til sentrum. Arna har et kjøpesenter som heter Øyrane, og ligger like ved togstasjonen. Helt greit senter, med gode matbutikker og vinmonopol, og et bra bakeri. Ellers er det fine turområder i nærheten, badestrand og sjø. Men verdens navle er det ikke. Regner med du kanskje skal på ferie dit? Det er nok helt greit, men en fordel å ha bil for å komme seg litt rundt!

Gjest Gjest
Skrevet

Øyrane Torg er kjempebra, og så ligger Toro fabrikken her i Arna. Der kan man få omvisning.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Julianne_*
Skrevet
Øyrane Torg er kjempebra, og så ligger Toro fabrikken her i Arna. Der kan man få omvisning.

Nå er vel ikke akkurat Toro ett sted man bare drar til altså! Jeg bor på Garnes, verdens fineste sted. Har du vært der enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...