Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Hei skal til Danmark i morgen! har telenor kontantkort på . regner med det fungerer i danmark?? er det noe spesielt jeg må tenke på ? må det være et visst beløp på kortet før jeg reiser? Kan jeg fylle på i danmark?? På forhånd tusen takk for svar!!
ToveM Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 (endret) Jeg har brukt telenor kontantkort i Danmark uten problem. Før het det vel at det måtte være mer enn 500,- på korter, men det gikk de bort fra for noen år siden. Vet ikke om det går an å kjøpe kontantkort i Danmark. Men sjekk ut om det ikke er muilighet for å fylle det opp via kontonummeret ditt og sms. Eller fyll det godt opp før du reiser. Endret 29. juni 2008 av ToveM
Alison Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Ungene sine telefoner med kontantkort fra Telenor fungerte ikke da vi var i Danmark i fjor. Det var kun telefonene til oss voksne, som hadde abonnement, som fungerte. Ring til Telenor og spør. Da slipper du ubehagelige overraskelser i ferien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå