Opal Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Jeg bruker for tiden rensegreie fra PCA-skin, som må skylles vekk med vann. Syns det er ok å bruke den på kvelden, men jeg ønsker meg noe som ikke må skylles vekk, til å bruke på morgenen. Og helst bare en flaske, ofte er det vel to produkter som må brukes etterhverandre. Jeg har sensitiv hud og tørr hud, med litt rosacea. Den har vært irritert og flassete, men har bedret seg mye med behandling og riktigere hudprodukter. Noen tips til rens jeg kan prøve? Gjerne noe som er greit å bestille på nettet eller e-bay
Rexina Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Apoteket kan sikkert hjelpe deg:) De har mange hudpleie-serier for din hudtype. Avene er god, og en serie som heter La Roche Posay:)
Hilde Christina Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Decléor har et rensevann til sensitiv hud som ikke må vaskes av. Når du har sensitiv hud og spesielt rosacea bør du jo være kritisk til hva du bruker, også produkter fra apotek:) Les om den her: http://dermanor.no/default.asp?ArtID=13 Den koster vel litt i butikk, men kjøp på ebay, der er jo alt svinebillig
Gjest Raptuza Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Yves Rocher har rensemelk for sensitiv hud som du tar vekk med ein tørr bomullsdott. Den brukar eg. Huden blir klar og fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå