Fun Light Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Min tilkommendes søskenbarn har takket ja til å komme i bryllupet, han er invitert alene uten følge siden vi har lite kontakt med blant andre han. Han er utdannet frisør, og jeg tenker litt på å spørre om han kan frisere meg.. Selvsagt få betlat for jobben han gjør, men kanskje blir det ikke fullt så mye som en ukjent frisør i salong ville tatt. Jeg tenker litt på om det vil oppleves frekt, jeg har kun møtt han et par ganger.. Ikke godt å si om han vil føle seg beæret eller belastet for å bli spurt - hva ville dere gjort?
*Nella* Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Der kommer kanskje an på hva du forventer? Svigermor skal fikse sveisen min, men siden det blir et uformelt hagebryllup er det bare å svinge krølltanga og hårsprayen jeg krever. Ønsker du en mer forseggjort brudefrisyre ville jeg nok tenkt meg om dersom du ikke kjenner ham godt. Han er tross alt invitert som gjest. Håper du finner ut av det!
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jeg syntes det er veldig frekt å spørre om det hvis det er for å spare penger i forhold til hva du måtte ha betalt i salong. Spesielt om du ikke har et nært forhold til vedkommende. Det er tros alt mannens yrke og ikke noe han holder på med kun for gøy. Spør du allikevel så betal fullpris i det minste.
Neytiri Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Min tilkommendes søskenbarn har takket ja til å komme i bryllupet, han er invitert alene uten følge siden vi har lite kontakt med blant andre han. Han er utdannet frisør, og jeg tenker litt på å spørre om han kan frisere meg.. Selvsagt få betlat for jobben han gjør, men kanskje blir det ikke fullt så mye som en ukjent frisør i salong ville tatt. Jeg tenker litt på om det vil oppleves frekt, jeg har kun møtt han et par ganger.. Ikke godt å si om han vil føle seg beæret eller belastet for å bli spurt - hva ville dere gjort? Syns ikke det er frekt. Er frisør selv og hadde gjerne gjort det om noen spurte, men hadde eg vært deg så hadde eg kanskje ikke spurt om et lavere pris. Hvis han er villig til å ordne håret sier han nok fra hva han ville tatt for det. Lykke til Vi gifter oss 6. Juni, 2009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå