Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvor gamle dere er og hvor lenge dere har vært sammen med deres partner?Er selv 28,vært i forhold i ett år og leker litt med tanken på å begynne snart. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest prøver
Skrevet

Hei hei. Jeg er 31 og har vært i et forhold i 5 år nå. Vi blei prøvere for 2mnd siden.....

Skrevet

Hellu ;)

22 år og har vore sammen 1 ,5 år. Lyst å bli prøver men han er ikek klar. *venter i spenning* ;)

Skrevet

27 år, har vært sammen i 9år :hakeslepp: Vært prøvere i 15 måneder nå :(

Skrevet

Jeg er 26 år og vi har vært sammen i over 8 år nå. Har vært prøvere i 2 år.

Skrevet

:goodbye:

Eg er 26, han 31. Me har vore kjærastar i 7 år og er nygifte. Nå er me midt inne i vår første pp. Spanande - dette har eg venta på lenge! :jepp:

Skrevet

28 år, vært i lag i snart 9 :love: begynt på 3 prøveperiode....

Gjest Gjest
Skrevet

Er 31, samboer er 30 og vi har vært sammen i ca fem år, samboere i fire. Har plutselig begynt å snakke om barn, og merker at det er spennende :ler: Mange tanker i hodet som jeg ikke hadde forutsagt.

Gjest *Frida*
Skrevet

Me vart prøvarar etter å ha vore ilag i 2 år. Då var eg 26 og han 31 år.

Gjest ønskebarn
Skrevet

Heisann :)

Er 25 år, har vært ilag med min forlovede i 8 år og ble prøvere for akkurat 1 år siden!

Skrevet

Hei hei,

Jeg er 30 år og har vært sammen kjæresten i 5 år, nå vil vi ha barn og er sååå utolmodig. :gjeiper:

Skrevet

Hallaisen!!

Jeg er 21 år, han er 23 år og vi har vært sammen i over 1 år.....

Høres helt sykt ut, at vi prøver å få barn etter SÅ kort tid, men vi har kjent hverandre lenge før vi ble sammen... Og litt sånt.... HIhi

Skrevet

Jeg er 28 og mannen er 30. Vi har vært sammen i 11 år, og er nå i andre prøveperiode :hjertesmil:

Skrevet

Jeg er 26 og samboern 25, vi har vært sammen i 7 år og vært samboere i 6 av dem. Har prøvd siden mars i år:)

Skrevet

Jeg er 25, samboer er 28. HAr vert sammen i snart 8 år. Samboer i 3- 4 år. Jeg venter og venter, og maser og maser om å starte med prøving. Han er ikke klar :gråte:

Skrevet (endret)

Jeg er 27 og han er 34, vært sammen i fem år, forlovet i snart tre. Lillemor er 1,5 snart og vi har jaktet på nr to i fem-seks mnd aktivt.

Endret av BitteLille
Gjest Gjest
Skrevet

29 år.

Vært sammen med mannen min som er 28 år, i 10 år.

Vi har prøvd i to -tre år av disse årene. 2 r aktivt.

Prøverør i august..

Skrevet

Jeg er 23, han er 33. Vært sammen 3 år. : ) Prøvd 13 mnd... : /

Skrevet

Jeg er 29, mannen litt yngre. Vi har vært uten prevensjon i omtrent tre år.

Gjest Gjest_Tussi_*
Skrevet

Jeg er 26 og samboer 30,vært sammen i over 11 år og samboere i 9 år.

Er inne i vår andre prøveperiode, IKM er i starten av neste uke så krysser alt vi har!! Er bare så utålmodige når vi endelig har bestemt oss for å få barn..

Lykke til alle prøvere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...