Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bloom
Skrevet

Lurer på om det er noen som har prøvd denne her?

Funker det? Blir man fort brun?? Er det en selvbruningskrem eller er det bare en gel med farge og solfaktor?

Den selges ikke i norge lenger såvidt jeg har forstått så kanskje lyst til å kjøpe den før jeg skal ut å reise, men da bruke den og smøre en høyere faktor under så jeg ikke blir helt stekt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke av erfaring, men har hørt flere som har snakket om å kjøpe den i gjengen, fordi de får den anbefalt av andre.

Takk for at du minnet meg på den, vurderte den tidligere, men glemte av det. Da får jeg lete etter en bra pris på den. ;)

Gjest Bloom
Skrevet

Ok! Legger du ut en link hvis du finner en til en ok pris? :)

Skrevet

Fikk ikke opp Tan Deepener prod. via linken din, men hvis det er den jeg tenker på (den orange krukka, med nesten litt "skokrem" konsistens på innholdet) så finnes den på TaxFree i Norge. Og den funker! ;) Jeg har ikke prøvd den selv, da jeg er ganske lys og må ha faktor, men en kollega har forsøkt den, og hun ble knallbrun. Det er ikke en selvbruner, men den fungerer nesten som en sol-olje, i tillegg til at den har ingredienser som stimulerer melanin produksjonen i huden din (melanin er det som gjør deg brun).

Den finnes uten faktor og med faktor 6, og er kjempefin hvis du tåler mye sol og vil få en dyp, fin farge. Men når det er sagt, så er den IKKE bra for huden din med tanke på solskader (solbrenthet, rynker, dehydrering osv.).

Vi (på TaxFree butikken i Tr.heim, der jeg jobber) hadde et mini-kurs i Lancaster, og da spurte jeg om nettopp det du lurer på: om man kan bruke en solkrem med høyere faktor under Tan Deepener'n. Men det var det ikke noe vits i, i følge damen. Da kunne jeg like godt bruke kun en solkrem med høy faktor fra Lancaster, da alle deres produkter skal være med på å gi en dyp, gyllen farve. Det vil ta lengere tid, men så vil det til gjengjeld være mye bedre og tryggere for huden din :)

Gjest Bloom
Skrevet

Takk for svar :)

Ja den er på krukke, og jeg har også hørt at den har litt skokrem konsistens.. Haha.

Jeg tenkte på å kjøpe den når jeg skal ut å reise, drar via Gardermoen. Da har de den sikkert der også da..?

Jeg er veldig lys i huden, så jeg vil ikke bli helt brent.. Men går jo an å bare prøve å bruke en høyere faktor under og se.. Ellers så bruker jeg den helt på slutten av oppholdet.

Men vet du om de selger den på Gardermoen? Prøvde å se på hjemmesiden, men fant ingenting der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...