thumbalina Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 30. juni 2008 Et lite tips her må være å alliere seg med en eller to, som vet at det er meningen at folk skal henge seg på, og dermed får funksjonen utkastere (Altså ut på dansegulvet) Så vet gjestene at det er det som er planen! Ja, tenkte litt på dette..... tror muligens vi skal få toastmasteren til å annonsere over anlegget at Nå kan alle joine inn..... så tar vi opp en person hver.. så er vi vel i gang..... nå gjelder det bare å øve litt... skal få broderen til å mikse sangene for oss... men kjenner dette bli hardt på finsko... prøvde meg på Romeo hoppene i går, og i dag har jeg vondt i korsryggen dårlig form ja.. haha
Disco Biscuit Skrevet 30. juni 2008 #22 Skrevet 30. juni 2008 Jeg synes det høres ut som innmari gode forslag, og de videoene som er lagt ut her er jo helt sinnsyke Selv skal vi ikke ha brudevals, men brudedans til en sang som er litt oss og den går ikke rolig for å si det sånn :D
Vici Skrevet 30. juni 2008 #23 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Min kjære vil helst ikke danse... så vi også må vel finne på noe litt artig sprell så det ikke blir så høytidelig. Har dere andre menn som ønsker å danse de ulike ting som blir forslått her? Endret 30. juni 2008 av Vici
Solstrålejenta Skrevet 30. juni 2008 #24 Skrevet 30. juni 2008 Jeg synes man kan gjøre akkurat som man vil og det er jo bare moro å ha det litt annerledes... Vi skal gå på kurs og lære oss engelsk vals skikkelig, men har tenkt at det hadde vært kult om vi etter valsen tok en råkul salsa, jive eller disco... Bare for å bryte... Men da får vi først se hva vi klarer å lære oss på dansekurs da... Kan se for meg at både salsa, jive eller lignende kan bli såre vanskelig i den store prinsessekjolen min da
thumbalina Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #25 Skrevet 1. juli 2008 Jeg synes man kan gjøre akkurat som man vil og det er jo bare moro å ha det litt annerledes... Vi skal gå på kurs og lære oss engelsk vals skikkelig, men har tenkt at det hadde vært kult om vi etter valsen tok en råkul salsa, jive eller disco... Bare for å bryte... Men da får vi først se hva vi klarer å lære oss på dansekurs da... Kan se for meg at både salsa, jive eller lignende kan bli såre vanskelig i den store prinsessekjolen min da jeg vurderer å skifte sko rett før dansen..... så jeg ikke tryner... men da blir kjolen for lang.... så jeg må finne en måte å få tak i skjørtet på... sånn at jeg ikke sklir på skoene, og unngår å tryne i kjolen...... men gleder meg nå.. har satt i gang broderen til å mikse sangene for oss.... blir moro å øve på dette her!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå