Tjorven Skrevet 23. mai 2003 #1 Del Skrevet 23. mai 2003 Noen som er klar for litt mimring tibake i barndommen? Har nå funnet frem mine gamle, gamle elektroniske spill. Kjøpte nye batterier til de her om dagen og vips så er jeg tilbake i barndommen igjen. Jeg har 3 slike spill hjemme: -min favoritt, Donkey Kong -et tennisspill med Snoopy -et brannmannspill Jeg er utrolig imponert over at disse spille faktisk virker fortsatt, for de må minst være 15 år gamle. Noen som husker disse spillene eller har tatt vare på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 23. mai 2003 #2 Del Skrevet 23. mai 2003 JAAAAA!!! Ååå, hadde helt glemt de spillene jeg... Huser jeg var den første på skolen som hadde et sånnt. Besteforeldrene mine hadde kjøpt et i England. Det var høner som la egg også var det en figur som sprang og samlet dem opp... Må hjem og lete jeg nå :-) Finnes ikke disse på nettet tro? De var jo helt konge!!! Rioja -hekta på spill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mai 2003 Ja, jeg har fått helt dilla igjen jeg nå. I går spilte jeg Donkey Kong til jeg så krokodiller og fugler om hverandre. Synes det er utrolig mye sjarm med disse spillene, mye mer enn de moderne spillene i dag. Husker jeg kjøpte meg et av disse for mine egne penger og du kan tro jeg var stolt! Klarte desverre ikke å finne noe på nettet sånn i full fart, men det ligger nok noe et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #4 Del Skrevet 23. mai 2003 Hadde pannekakespillet jeg, med en kelner som skulle fange opp pannekakkene kokken sendte ut med stadig større fart.. Lyden var fryktelig irriterende tror jeg, dvs. jeg digget den mens foreldrene mine hatet den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 23. mai 2003 #5 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg hadde to sånne spill, et Donkey Kong og ett med der man skulle fiske. Donkey Kong var definitivt den store favoritten!! Det var tider du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. mai 2003 #6 Del Skrevet 23. mai 2003 Hadde også Donkey Kong jr. Disse spillene finnes i nyere versjon, så nå har jeg kjøpt nytt Donkey Kong, og Tetris. 100,- på Edwis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 23. mai 2003 #7 Del Skrevet 23. mai 2003 Joda, ikke bare husker jeg dem. Jeg har dem enda. - Donkey Kong - Et spill hvor aper klatret opp i trær og hentet kokosnøtter - Et spill hvor harer skulle samle inn gulrøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. mai 2003 #8 Del Skrevet 23. mai 2003 Å JAAA!! Spilte Snoopy Tennis til tommeltottene verket og øynene gikk i kryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 23. mai 2003 Å JAAA!! Spilte Snoopy Tennis Det er dette spillet jeg også har, men det har aldri vært noen stor favoritt. Synes det tar aaaaltfor lang tid før det blir litt tempo på spillet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BritElin Skrevet 24. mai 2003 #10 Del Skrevet 24. mai 2003 Husker og har et spill med indianere som setter fyr på en hytte eller noe sånt og så er det skogvoktere som slukker. Dessverre virker det ikke skikkelig lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 24. mai 2003 #11 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg har et slikt et hjemme hos foreldrene mine, det er et slikt brannmannspill, der det hopper menn ut fra en tre etasjes hus som jeg skal fange opp med "trampoliner" Hadde vært gøy og prøvd det igjen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mai 2003 #12 Del Skrevet 25. mai 2003 åja, jeg hadde et slik som het Gosthbusters!! Det gikk jo selvfølgelig ut på og fange spøkelser! Tror det gikk istykker en dag jeg glemtedet ute i regnet....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Mist Skrevet 25. mai 2003 #13 Del Skrevet 25. mai 2003 Mmmmmm...mimre Tror det sto noko om slike spill i "Komputer for alle" for ikkje så lenge sidan. Eg har eit katt-og-mus spill, der eg styrte ei mus gjennom ein labirynt og samla ost og passa på at ikkje katten tok meg. Veninna mi hadde eit anna spill, noko med romskip som skyter mot ein planet og eg skal skyte romskipa før dei rekk å skyte. Vi pleidde å bytte spill av og til, når vi vart lei av våre eigne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå