Curry Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Uten barn akkurat i dag. Flere måneder siden sist. Jeg og mannen, som jeg faktisk virkelig elsker sitter på terrassen, drikker et glass rødvin, spiser potetgull og hører på radioen. Det er så avlslappende, det er så deilig, det er så enkelt. Kan man bedre ha det? Ikke jeg akkurat nå!!! :love:
Curry Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 Ja! Og det etter å ha vært sammen i 21(!!!!) år og gift i snart 18 år! Jeg kan nesten ikke tro det selv. Jeg er faen i meg forelska enda!
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Uten barn akkurat i dag. Flere måneder siden sist. Jeg og mannen, som jeg faktisk virkelig elsker sitter på terrassen, drikker et glass rødvin, spiser potetgull og hører på radioen. Det er så avlslappende, det er så deilig, det er så enkelt. Kan man bedre ha det? Ikke jeg akkurat nå!!! :love: Man kan vel ikke ha det SÅ veldig godt om man må logge seg på PC`en når man endelig har en alenekveld med mannen
Gjest *Mim* Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Jeg vet hva du mener. Ha en hyggelig kveld!
Curry Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2008 Man kan vel ikke ha det SÅ veldig godt om man må logge seg på PC`en når man endelig har en alenekveld med mannen Jo da, for det kan man skjønner du! Nå har jeg tid til å sitte her og surfe på kvinneguiden med et glass rødvin ved siden av meg, uten å ha noen andre å tenke på. Og kvelden er enda ung ser du, masse av tid til mannen og meg ser du. Mye vi kan rekke.... Jeg gjør akkurat det jeg vil, akkurat nå. Deilig! Så enkel er jeg....
Curry Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2008 Jeg vet hva du mener. Ha en hyggelig kveld! Så bra! Takk i lige måde!
eximus Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Det du beskriver er lykke for meg også. Hærlig rett og slett!! Nyt det
The Kitten Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Uten barn akkurat i dag. Flere måneder siden sist. Jeg og mannen, som jeg faktisk virkelig elsker sitter på terrassen, drikker et glass rødvin, spiser potetgull og hører på radioen. Det er så avlslappende, det er så deilig, det er så enkelt. Kan man bedre ha det? Ikke jeg akkurat nå!!! :love: Så koselig :love: Hilsen The Kitten :banantroll:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå