Gjest Wildcat Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Etter å ha spist meg relativt lei på hermetisk tunfisk om student har jeg det siste året begynt å spise det igjen. Er jo en kjekk ingrediens når middagen må lages i en fei Som student kjøpte jeg kun den billigste typen, så kjennskapen til hermetisk tunfisk utenom First Price-typen er er laber Noen som har noen merker å anbefale? Gjerne i vann/lake, men ikkeno' must!
stjernekyss Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Du må i allefall passe på at du kjøper de som har blitt fanget med delfinvennlig utstyr. Dersom det ikke står på boksen at de har blitt gjort det, har mange delfiner dødd i prosessen Euroshopper feks. Finnes på maxi. De har også "middagstunfisk" med karri og ulike andre smaker.
Gjest Gjest_bare lurer_* Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Beklager, OT, men jeg MÅ. Hvorfor er det så mye verre at delfinen dør enn at tunfisken gjør det?
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Beklager, OT, men jeg MÅ. Hvorfor er det så mye verre at delfinen dør enn at tunfisken gjør det? 1. Delfinen blir ikke brukt til mat. 2. Delfinen kveles sakte i garnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå