Gå til innhold

En egen norsk stat

Nillepille

Anbefalte innlegg

Kampen for å skape et eget land for nordmenn er lang og det ser ut som om mange ikke er villige til å delta i kampen så lenge de kan sitte på baken og se på tv, drikke seg full i helgen og P*le en hore i ny og ne.

Hvorfor ikke gjøre som Albanerne i Kosovo og muslimene rundt om i verden nemlig etablere en egen stat for seg selv?

Dersom vi kommer sammen kan vi lage en grunnlov, opprette et eget storting, forsvar osv og i henhold til internasjonal lov vil man kunne kreve et landområde slik Israel gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til. ;) Jeg kan dessverre ikke bli med siden jeg er for opptatt med å se tv, drikke meg full og pule horer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Et eget land for nordmenn? Uh...Norge er da et land...hvor nordmenn bor, eller er jeg helt på vidda?

Du er ikke en av de som driver med det hersens "Norge for nordmenn" greia? "Jeg er ikke rasist, jeg er rasebevisst."

Gå å lek med lego, si ifra når du er voksen nok til å leke med oss andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Norge er et eget land, og har vært det lenge. Slike mennesker som deg er farligere enn noen andre jeg vet om.

For en del år tilbake ble min familie og jeg utsatt for terrorisering av slike som deg over lang tid. Bare fordi mannen min hadde motsatte meninger av dere i offentlighetens lys. Så jeg vil heller leve omgitt av utlendinger, enn i en egen stat med deg og dine meningsfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Et eget land for nordmenn? Uh...Norge er da et land...hvor nordmenn bor, eller er jeg helt på vidda?

Du er ikke en av de som driver med det hersens "Norge for nordmenn" greia? "Jeg er ikke rasist, jeg er rasebevisst."

Gå å lek med lego, si ifra når du er voksen nok til å leke med oss andre....

Jeg tror det var snakk om et eget land for norske jenter bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at Norge er et land for nordmenn sant?

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke at det er en god ide med et "nillepille og vennene hennes-land". Har du ikke fått med deg at vi andre sa neitakk til et slikt land for over 60 år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at det er en god ide med et "nillepille og vennene hennes-land". Har du ikke fått med deg at vi andre sa neitakk til et slikt land for over 60 år siden?

Feil. Det var politikerne som bestemte at Norge skulle bli et land for alle verdens folkeslag. Det norske folk har aldri fått sagt sin mening om saken.

Likevel er det en menneskerett for ethvert folkeslag å ha selvbestemmelse. Hvis f.eks. nordmenn ønsker å bryte ut og skape en stat kun for nordmenn, så har vi den samme retten til dette som f.eks. Kosovo og Israel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Det var politikerne som bestemte at Norge skulle bli et land for alle verdens folkeslag. Det norske folk har aldri fått sagt sin mening om saken.

Likevel er det en menneskerett for ethvert folkeslag å ha selvbestemmelse. Hvis f.eks. nordmenn ønsker å bryte ut og skape en stat kun for nordmenn, så har vi den samme retten til dette som f.eks. Kosovo og Israel.

Dersom ikke folket hadde vært enig hadde politikerne blitt kastet.

En annen ting er at du ikke har lest hverken nok historie eller geografi til å se hva som er forskjellen på dine forslag og de du nevner som "beviser".

Den beste løsningen tror jeg er at du kjøper opp litt arealer langt ute på havet ved svalbard og bygger en øy av resirkulerbart materialer og tar med deg norgespatriotene, bootboys, vigrid, viking, norges nasjonalsosialistiske bevegelse, fedrelandspartiet, hvit valgallianse osv.

Slike ting har ingenting med å være norsk å gjøre, tvert i mot så var våre opphavsfedre og mødre interessert og hadde respekt for andre kulturer, de respekterte faktisk også at folk hadde en annen tro enn seg selv. Når de kom ned til Tyrkia og oppdaget at det var en annen religion der, så tenkte de rett og slett at det sikkert hadde med å gjøre at det var en gud som bestemte oppe i nord og noen andre som bestemte i Tyrkia.

Jeg synes det er skammelig at noen drasser den norske kulturen i dritten ved å tro at man skal holde norge fritt for mennesker av en annen etnisk opprinnelse og i tillegg argumenterer med at de er "kriminelle" og mindreverdige. Hadde du vært her i år 900, så hadde du sett folk med svart hår og mørk hudfarge da også. Det var faktisk vanlig at man både røvet treller og fant folk som man kunne ha til ektefeller i sydligere strøk, noen ganger ble også folk frivillig med nordover, blant annet for å drive handel.

Her har du en link som burde gjøre deg litt mer opplyst:http://www.skoletjenesten.dk/sider/Pdf/Nat...kingehaefte.pdf

..men kjenner jeg lusa på gangen, så kommer det vel argumenter om at det enten er historieforfalskning som har blitt gjort av jøder eller kommunister, noe som er typisk NS-argumentasjon.

Jeg blir helt kvalm av de nasjonalsosialistiske bevegelsene og NSBM-band som har gjort sånn at jeg føler ubehag når jeg f.eks ser et norskt flagg på klær eller plater. Det er misbruk og forsøpling av kultur det!

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er en helt fjern ide. Jeg er absolutt positiv til at du og resten av de "rasebevisste" (aka rasistene) kan få flytte til Bouvetøya. For alt jeg bryr meg kan dere få beholde øya også, men da må dere holde dere der.

Jeg tror klimaet der nede er ganske tøft, så det er tvilsomt at dere får så mye tid til disse såkalte "kampsakene" deres.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de fleste nordmenn ment som deg så hadde nok partier som Norgespatriotene fått mange flere stemmer enn de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampen for å skape et eget land for nordmenn er lang og det ser ut som om mange ikke er villige til å delta i kampen så lenge de kan sitte på baken og se på tv, drikke seg full i helgen og P*le en hore i ny og ne.

Hvorfor ikke gjøre som Albanerne i Kosovo og muslimene rundt om i verden nemlig etablere en egen stat for seg selv?

Dersom vi kommer sammen kan vi lage en grunnlov, opprette et eget storting, forsvar osv og i henhold til internasjonal lov vil man kunne kreve et landområde slik Israel gjorde.

Jeg er en av de kjedelige som synes det holder fint med det territoriet og den grunnloven vi allerede har, ellers takk.

Men du så kanskje for deg noe sånn som dette?

http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/05/31/536727.html

Ja, det virker jo som en kjempeidé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut ifra at TS egentlig vil ha et land for bare hvite, og det er jeg enig i. Men jeg ser ikke hvordan en skal lage et land for bare nordmenn, for hvem er per definisjon nordmann da? Bare etterkommere av mennesker hvor det ikke fins noen som har bodd i utlandet, fem generasjoner bakover? Seks generasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
, for hvem er per definisjon nordmann da? Bare etterkommere av mennesker

En Nordmann er en som er født i Norge av norske statsborgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er en helt fjern ide. Jeg er absolutt positiv til at du og resten av de "rasebevisste" (aka rasistene) kan få flytte til Bouvetøya. For alt jeg bryr meg kan dere få beholde øya også, men da må dere holde dere der.

Jeg tror klimaet der nede er ganske tøft, så det er tvilsomt at dere får så mye tid til disse såkalte "kampsakene" deres.

God tur!

En norsk stat skal selvsagt ligge i Norge.

Vi krever å få Trøndelag! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Nordmann er en som er født i Norge av norske statsborgere.

Så hvis du skulle være så uheldig å føde mens du er på ferie i syden, så kommer du hjem med f.eks. en liten spanjol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
En norsk stat skal selvsagt ligge i Norge.

Vi krever å få Trøndelag! :regler:

Dere er ikke en etnisk minoritet, så det tror jeg ikke funker.

Ellers vil jeg spørre, hvordan går det med rekrutteringene deres av Amerikanere med skandinaviske aner, som dere lurer til å tro at "Odinisme" og "hvitt broderskap" er en koselig liten klubb som tar vare på den norske kulturen? Jeg vet at de har det med å reise til miljøet i Trondheim for å hilse på sine "ariske brødre og søstre". Begynner noen å ane ugler i mosen snart.. kan noen av disse være undercover, kanskje?

Ellers så lurer jeg på hva du synes om dine "brødre" som gikk til angrep på en venn av meg fordi han jobbet for redd barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke en etnisk minoritet, så det tror jeg ikke funker.

Ellers vil jeg spørre, hvordan går det med rekrutteringene deres av Amerikanere med skandinaviske aner, som dere lurer til å tro at "Odinisme" og "hvitt broderskap" er en koselig liten klubb som tar vare på den norske kulturen? Jeg vet at de har det med å reise til miljøet i Trondheim for å hilse på sine "ariske brødre og søstre". Begynner noen å ane ugler i mosen snart.. kan noen av disse være undercover, kanskje?

Ellers så lurer jeg på hva du synes om dine "brødre" som gikk til angrep på en venn av meg fordi han jobbet for redd barna?

Disse historiene har jeg aldri hørt om før. Han du en lenk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse historiene har jeg aldri hørt om før. Han du en lenk?

Jeg røper ikke kildene mine, men den ene var en liten amerikaner med bart, sjegg og millitærstøvler.

Det er mulig det ligger info om han som kom ut fra rettshuset i Trondheim og var sur for at ikke de fikk medhold når de drev på som verst i å få karakterisert blondinevitser m.m. som rasisme. Dessverre for kompisen min, så sto han og hadde en stand omtrent rett utenfor, da vedkommende kom og gikk til angrep på han.. i sinne. Heldigvis ble ikke kompisen min skadd eller noe, men det er det andre som har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røper ikke kildene mine, men den ene var en liten amerikaner med bart, sjegg og millitærstøvler.

Det er mulig det ligger info om han som kom ut fra rettshuset i Trondheim og var sur for at ikke de fikk medhold når de drev på som verst i å få karakterisert blondinevitser m.m. som rasisme. Dessverre for kompisen min, så sto han og hadde en stand omtrent rett utenfor, da vedkommende kom og gikk til angrep på han.. i sinne. Heldigvis ble ikke kompisen min skadd eller noe, men det er det andre som har blitt.

Merkelig historie. Men uansett blir vel dette ganske off topic?

Så fordi en amerikaner med bart angrep vennen din, så er du sint og mener at nordmenn ikke skal få et eget land?

Endret av Nillepille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...