Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest uheldig
Skrevet

Rundt meg har jeg familier med masse barn og mor og far som stuller og steller så godt i sammen. Samme fa.. hvordan jeg velger så treffer/finner jeg alltid feil mann og får aldri til dette familielivet, eller eksempelvis så dukker feil mann opp og skal ha tak i meg og så prøver jeg men så blir det bare krøll. Skulle så gjerne hatt familie nå siden jeg føler meg altfor gammel til å dille rundt alene.

hva er det dere familiemennesker gjør som får det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rundt meg har jeg familier med masse barn og mor og far som stuller og steller så godt i sammen. Samme fa.. hvordan jeg velger så treffer/finner jeg alltid feil mann og får aldri til dette familielivet, eller eksempelvis så dukker feil mann opp og skal ha tak i meg og så prøver jeg men så blir det bare krøll. Skulle så gjerne hatt familie nå siden jeg føler meg altfor gammel til å dille rundt alene.

Det er neppe så idyllisk som du skal ha det til. Krever sikkert masse, og det ser mer perfekt utenfra enn det egentlig er;)

Skrevet

Det er neppe så idyllisk som du skal ha det til. Krever sikkert masse, og det ser mer perfekt utenfra enn det egentlig er;)

Gjest StockDama
Skrevet

Er nok det. De har nok gått gjennom sitt med slit, krangling og fandenskap..

Om du virker veldig desperat etter familiedrømmen kan det godt hende mannfolket merker det og trekker seg unna. Kunne aldri falt meg inn å innlede forhold til en mann som ville ha barn fortest mulig.

Skrevet

He he ja, de sier det de over. Ser idyllisk t på utsiden men er mye jobb på innsiden. Men det er mye kos også da!

Tror man må godta mannen med sine "feil" for vi har da "feil" vi og - og de tar oss fordet :)

Gjest Madre Mia
Skrevet

Alle har vi skjelletter i skapene. Men vi har mye kos også. Sikkert ikke noen trøst til deg. Men ta en dag av gangen, lev i nuet og ikke planlegg deg vekk fra selve livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...