Gå til innhold

Hva gjør man...

Fremhevede innlegg

Gjest Issis
Skrevet

...når jenta tisser på deg når det går for henne??

Har hatt et forhold til en jente i 7 måneder. Verdens beste jente osv. Problemet er bare at hver gang det går for henne tisser hun. Dette er skikkelig turn off for meg. Hun kan ikke noe for det sier hun, men er det noen som vet hvordan man skal stoppe dette??

Issis........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er antakeligvis ikke tissing. Det er snakk om kvinnelig ejakulasjon, og det er ganske vanlig. Den vesken som kommer er ikke urin, og den verken lukter eller smaker noe spesielt. (litt avhengig fra kvinne til kvinne) Og den er helt ren og ufarlig.

Dette er noe som enkelte kvinner gjør når orgasmen er spesielt intens eller når hun blir stimulert på en spesiell måte. I tillegg er disse kvinnene ganske ettertraktede fordi de viser evne til å hengi seg til nytelsen, uten å skamme seg over egen seksualitet.

Hadde jeg vært deg, ville jeg følt en glede over å være en del av hennes nytelse. Det er meg bekjent ikke mulig å gjøre noe for å stoppe dette, uten at det får negative følger for forholdet dere imellom. Min oppfordring til deg er derfor å akseptere den kvinnen som viser en såpass god evne til å nyte hemningsløst sammen med akkurat deg.

Skrevet

Vær glad du gir henne sprutorgasme. Tror du må gjøre noe riktig da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...