Gjest Eithne Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Usj og så forsvant ArtDeco enda engang fra meg. Jeg fikk kjøpt det hos Mette Hagen ikke langt fra Stavanger. Før hadde Esthetique dette, men det var flere år siden. Noen som vet hvor jeg kan få dette merket evt. bestille over nett? De har en foundation som er helt perfekt for meg og den eneste jeg ikke har reagert negativt på. Tusen takk fors var.
Nemesis Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Har du vært og sjekket på Estetique? Sist jeg såg det merket så var det på den butikken. Men kanskje det bare er enkelte Estetique-butikker som har merket?
Gjest Eithne Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Har du vært og sjekket på Estetique? Sist jeg såg det merket så var det på den butikken. Men kanskje det bare er enkelte Estetique-butikker som har merket? De hadde merket før,m en i stavanger har jeg ikke funnet det. Var forøvrig i Torgterrassen på den tiden jeg fant det. Ellers takk
Nemesis Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Skal sjekke neste gang jeg er i Bergen sentrum og se om Estetique fortsatt har det merket.
Gjest Eithne Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Skal sjekke neste gang jeg er i Bergen sentrum og se om Estetique fortsatt har det merket. Tusen takk Her i Stavanger virker det som det er umulig å oppdrive :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå