Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente 20
Skrevet

hei

er en jente på 20år som prøver å bli gravid sammen med min samboer. har bare prøvd i en mnd nå, men hadde sist mens ca 28 dager siden, skulle hatt mensen for 2 dager siden. Tok 2 tester, begge var negativ. hadde mellomblødninger for ca 2 uker siden som varte i 3 dager., regnet med at det kom fordi jeg sluttet på p-pillen yasmin etter 6 års bruk.

kan jeg være gravid?

hvor lenge må jeg vente med å ta en ny test?

takker for hjelpen, er ikke så flink på sånne ting desverre, så setter pris på alle svar=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
hei

er en jente på 20år som prøver å bli gravid sammen med min samboer. har bare prøvd i en mnd nå, men hadde sist mens ca 28 dager siden, skulle hatt mensen for 2 dager siden. Tok 2 tester, begge var negativ. hadde mellomblødninger for ca 2 uker siden som varte i 3 dager., regnet med at det kom fordi jeg sluttet på p-pillen yasmin etter 6 års bruk.

kan jeg være gravid?

hvor lenge må jeg vente med å ta en ny test?

takker for hjelpen, er ikke så flink på sånne ting desverre, så setter pris på alle svar=)

Jeg sluttet på p-pilla etter og ha gått på den i over 5 år. Vi ble gravide bare en mnd etterpå... Tok en test 3 dager før forventet mens og den ble negativ. en dag etter forventet tok jeg en til og den var positiv.

Men hadde ikke mellomblødninger da.. det kunne vel kanksje ha vært festeblødninger?

Har hørt at det ofte kan ta en stund fra du slutter på pilla til alt går i orden igjen, med syklus and so on.. Bare vent og se om mensen dukker opp, og tar den enda mere tid på og komme ville jeg tatt en ny test...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...