Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har utrolig mye utflod! Har hatt det nesten helt siden starten av svangerskapet (er nå i uke 27). Legen sa det skulle hjelpe med en soppkur, så jeg prøvde Canesten (den sterkeste kuren).. men det hjalp ikke :( Så leste jeg om at syrebalansen kunne bli ustabil i svangerskapet, så jeg kjøpte noen stikkpiller som heter Ecovag, disse skulle gjennopprette den naturlige øko-balansen i skjeden.. disse hjalp heller ikke. Så fikk jeg sopp da, det kom helt sikkert pga all fuktigheten.. tok derfor nok en soppkur. Soppen forsvant etter endt kur, men utfloden bare fortsetter. Jeg har snakket med legen min om dette, men han sier bare at jeg skal ta en Ecovagpille i ny og ne. Men det hjelper jo ikke!!! Utfloden er hvit/blank

Fyy så irriterende dette er, føler meg så skitten og ekkel :x Noen som har erfaring og råd å komme med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje yoghurt kan hjelpe for å stabilisere syrebalansen...

Du kan jo prøve hvis du liker det!

Gjest Miss M
Skrevet

Da har du sikker det samme som jeg nettopp har hatt. Jeg er i uke 28 og hadde utrolig mye utflod som lignet litt på tykk blank melk. Det kunne renne helt ned på gulvet om jeg ikke hadde på truse :-? Det hendte det var litt guffen lukt også. Jeg fikk en kur på 3 stikkpiller. Tok den siste i går og alt er nå normalt igjen. Jeg husker ikke hva kuren heter for jeg har kastet emballasjen men det var på resept og er tre lange stikkpiller forseglet i tykt sølvpapir. Nå når jeg er ferdig med den kuren skulle jeg fortsette med Ecovag en liten stund. Legen vet sikkert hvilke tabletter det er om du spør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...