Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her, men må bare ha ut litt frustrasjon. Jeg elsker typen over alt på jord, vi har vært sammen i 6 år, men nå føler jeg meg bare ensom hele tida. Han jobber hver dag og masse overtid ( han er ikke utro nei) fordi han har fått seg en jævli bra forfremmellse så nå er han sjef. Når han kommer hjem klager han på alt jeg ikke har gjort, jeg som er så mye hjemme, i steden for og skryte av det jeg har gjort. Og dette har gått ut over studiene mine, jeg henger laaaaangt etter fordi jeg prøver og holde heimen strøken og i tillegg er jeg av personen som ikke sier nei. Når typen min kommer hjem, blir jeg overlykkelig og vil kose masse med han, men han vil se fotball og spille. Når han endelig har fri skal vi helst besøke noen, se på sport eller være med de nye kameratene sine. Når jeg sier jeg savner han og spør om vi snart skal være sammen så blir han enten drit sur og sier at vi er masse sammen og at jeg er sjalu osv, eller så sier han "kjære lille jenta mi, det er klart vi kan det, så spiser vi og går til sengs. "skikkelig kvalitetstid!!!!!!!

Jada, nå har jeg fått ut litt frustrasjon. Jeg er sikkert smørblid om 1 time igjen :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her, men må bare ha ut litt frustrasjon. Jeg elsker typen over alt på jord, vi har vært sammen i 6 år, men nå føler jeg meg bare ensom hele tida. Han jobber hver dag og masse overtid ( han er ikke utro nei) fordi han har fått seg en jævli bra forfremmellse så nå er han sjef. Når han kommer hjem klager han på alt jeg ikke har gjort, jeg som er så mye hjemme, i steden for og skryte av det jeg har gjort. Og dette har gått ut over studiene mine, jeg henger laaaaangt etter fordi jeg prøver og holde heimen strøken og i tillegg er jeg av personen som ikke sier nei. Når typen min kommer hjem, blir jeg overlykkelig og vil kose masse med han, men han vil se fotball og spille. Når han endelig har fri skal vi helst besøke noen, se på sport eller være med de nye kameratene sine. Når jeg sier jeg savner han og spør om vi snart skal være sammen så blir han enten drit sur og sier at vi er masse sammen og at jeg er sjalu osv, eller så sier han "kjære lille jenta mi, det er klart vi kan det, så spiser vi og går til sengs. "skikkelig kvalitetstid!!!!!!!

Jada, nå har jeg fått ut litt frustrasjon. Jeg er sikkert smørblid om 1 time igjen :sukk:

Jeg synes du har god grunn til å være frustrert. "Kjære lille jenta mi", hadde kjæresten snakket til meg slik så hadde jeg gitt han labben. Kankje jeg overdriver, men jeg synes det er veldig viktig å være likestilt i et forhold. Begge parters følelser skal taes hensyn til. Det handler om respekt.

Endret av trampoline
Gjest StockDama
Skrevet

Virker ikke som han har en kjæreste, men mer en hushjelp. Frekt av meg å si det, men er det første som faller meg inn.

Skrevet

Hvis han har blitt sjef og tjener bra kan han betale for hushjelp til deg, dersom det er viktig for ham at huset er strøkent.

Neste gang han annonserer overtid og påfølgende øl med gutta kan du smile og si "Helt i orden vennen. Jeg vil bare at du er klar over at her i huset blir det sex klokka sju i kveld, enten du er hjemme eller ikke!"

Gjest Gjest
Skrevet
Neste gang han annonserer overtid og påfølgende øl med gutta kan du smile og si "Helt i orden vennen. Jeg vil bare at du er klar over at her i huset blir det sex klokka sju i kveld, enten du er hjemme eller ikke!"

:skratte:

Skrevet

Hadde jeg hatt en mann som behandlet meg som en hushjelp hadde jeg flyttet.

Jeg syns du har rett til å være sur! Syns han nedprioriterer deg fullstendig og det er påtide at du setter han på plass;)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Jeg jobber med saken. Prøver og få til en rolig samtale uten bråk osv. Håper alt order seg.... For jeg elsker han over alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...