Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot
Skrevet (endret)

Hormonene hopper innvendig og jeg er som headingen sier, lysten... spesielt på to av vennene til eksen min. De er mine venner også og kjempefine å forholde seg til som venner, kan snakke om nesten alt med dem...

Men kan jeg ringe en av de og spørre om vi skal møtes ute på byen? Jeg risikerer å ødelegge vennskapet og det er vel innlysende at når jeg RINGER, er jeg ute etter noe annet enn kun en liten prat? De vet at jeg er en singel "desperat" kvinne...men jeg har alltid fordelt flørten likt blant mine mannlige venner, så ingen av de kan gjette at jeg er spesielt interessert i vel...bare to av dem...

Hva gjør jeg?

De er ikke vant til at jeg ringer, vanligvis møtes vi bare ute på byen, men da er det så mange andre venner tilstede og det blir helt pinlig hvis jeg viser spesiell interesse for en av dem...og dessuten vet jeg ikke hvordan jeg skal gå frem. En annen ting er at de er venner av min eks, så for dem er jeg litt tabu...

Hvorfor blir jeg bare interessert i de som er minst oppnåelige?

Er det fordi jeg er redd for å binde meg, dvs å miste friheten i å være singel? De to jeg skriver om er lette å bli glade i, og jeg er ikke interessert i "bare" sex men også å ha det koselig på andre måter...

Men jeg tør jo ikke ringe og da står saken helt låst, og å miste vennskap pga at hormonene mine går litt ville nå, er dumt?

Ingen som svarer?

Endret av vimselot
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du spesielt lysten på dem utover bare et ligg? I såfall burde du tenke deg litt om og gå taktisk fram. Er det kun for et ligg burde du kanskje spørre deg selv om ikke det er mer problemfritt å finne en tilfeldig person på by'n. Mine 0.02$

Gjest vimselot
Skrevet (endret)
Er du spesielt lysten på dem utover bare et ligg? I såfall burde du tenke deg litt om og gå taktisk fram. Er det kun for et ligg burde du kanskje spørre deg selv om ikke det er mer problemfritt å finne en tilfeldig person på by'n. Mine 0.02$

Om jeg er spesielt lysten på dem utover bare et ligg eller ti, vet jeg ikke...men tror jeg bare vil ha litt hudkontakt...

En tilfeldig person på byen tenner meg ikke, så det er uaktuelt selv om det er mange pene menn rundt om... Dvs. jeg må kunne forholde meg til en mann og prate med han, kunne le sammen med han, diskutere, bli litt kjent m.m. før jeg blir tent...

Men jeg har bestemt meg for å IKKE ringe, klarer meg uten sex og er ikke såå desperat. Dessuten er vi venner og det er ikke sikkert de er like klare for et ligg eller ti...og da blir det bare pinlig, hele greia...

Sukk...

Fikk sms fra han ene for ikke så lenge siden, men det var tydelig at den var feilsendt (en uskyldig sms), og i fantasien min har han helt solesikkert sendt den feil med VILJE...men det er nok så langt fra sannheten som det kan bli...

Sukk nr. to...nr. ti...osv...

Endret av vimselot
Gjest vimselot
Skrevet

Dette er faktisk en frustrasjonstråd, men jeg lurer på hvor vanlig det er å bli tent på mannens eller eksens venner?

Han ene jeg omtaler har jeg hatt sex med (ingen vet om det), da jeg var sammen med vår felles venn, min eks. Det ble veldig vanskelig men det er lenge siden og nå er alt glemt.

For noen år siden, kunne sex dreie seg om ren teknikk, nytelse, men nå er jeg så bortskjemt at jeg krever både forståelse (være litt kjent med), samme interessefelt (utenfor sex), være glad i og armkrok, uten at man nødvendigvis blir kjærester /et par av den grunn.

Er det helt helt urealistisk?

Det er vel det, i alle fall i mitt tilfelle. Jeg er blitt tabu-damen, som var sammen med HAN i over ti år og han kjenner halve byen omtrent. Og jeg er ikke lettantennelig, seksuelt.

Selv om jeg kan bli tent, på de trygge, kloke, snille vennene mine (og eksens) som jeg har kjent i snart et kvart hundreår.

Men jeg tok opp emnet som en debatt...

Det er snart ti år siden det ble slutt mellom meg og eksen. Vi er venner, men ses ikke daglig.

Men de har stor respekt for han, og innenfor dette miljøet, om jeg kan kalle det dette (uten at jeg har gransket det), er det best å ikke rote seg i halmen med andres ekser...

Taktikk...der er jeg håpløs når det angår menn og sånn.

Det er deres spill, og disse gutta spiller ikke (joda, sjakk eller musikk, eller teater, eller film eller dataspill eller playstation, men ikke med andres damer), så jeg er den evigvarende eksen til min eks som har venner i halve Oslo..?

Min alder er 40 pluss minus. De er pluss minus ca 5-15 år eldre enn meg. Og jeg har kjent dem i pluss minus 20 år.

Men kan menn virkelig være så gode venner (ja, vet det, tror det) at det finnes tabu-damer, dvs ekser de holder seg unna seksuelt?

Av respekt.

All respekt, men håpløst kjedelig.

Likevel, er litt glad for det, vet jo aldri hva som skjer men jeg planlegger ingenting, og med nesten 100 prosent sikkerhet er alle fornøyde uten sex.

Jeg mistenker de snart for å være homser.

Skrevet (endret)

Er vel en uskreven regel at man ikke harver over noe en kompis har vært på. Jeg hadde nok ikke plugget eksen til en av bestekompisene mine, med mindre hun var eksepsjonell, han godtok det og det lå i kortene at det hadde hatt for seg på lengre sikt.

Endret av kevlar
Gjest Gjest
Skrevet
Dette er faktisk en frustrasjonstråd, men jeg lurer på hvor vanlig det er å bli tent på mannens eller eksens venner?

Jeg har vært samboer i 3år, og har ikke en eneste gang hatt lyst på noen av vennene hans. selv om noen av de er utrolig kjekke etc, er det bare et eller anna som står imot der. Har nok sikla litt på andre menn, men ikke de..

Gjest vimselot
Skrevet (endret)

Jeg har har aldri, siklet dine ord ,etter andres menn. Må le, pga at jeg må...ting har skjedd som jeg ikke tørskrive om på kg.

Men jeg har ikke hatt sex med noen av de nevnte to. Møtte han ene, men turte ikke flørte utover "vanlig flørt" dvs slik man forholder seg til kollegarer m.fl.

Men i dag har hormonene roet seg, fikk draget (noe jeg alltid nesten får) men klarer ikke forholde meg seksuelt til en mann jeg ikke kjenner.

Jeg er blitt en gammel gammel dame.

Sukk nr 3.

Endret av vimselot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...