ingefær Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Fikk så veldig lyst på empanadas til middag/kveldskos i dag jeg Vil du dele din beste oppskrift med meg?
Markjordbær Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Det må sies at jeg ikke har noe stor erfaring med empanadas, men jeg lagde sånne en gang: http://www.filipinorecipe.com/meat_and_fis...f_empanadas.htm De var veldig gode
SuperGjest Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Du kan bruke en god paideig som deig (som er lett å kjevle ut) og fylle med fyll av kjøttdeig, løk, krydder (spisskummen, chilli, paprika, salt og pepper i alle fall). Også må man huske hardkokte egg og rosiner!
ingefær Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 Takk for svar! jeg hadde lagd maten før jeg fikk svar her - men et av kriteriene var at det skulle være egg og rosiner i Neste gang skal jeg prøve spisskummen og chilli også, jeg hadde ikke i nok krydder denne gangen.
Gjest *Mim* Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Empanadas har jeg ikke lagd på hundre år! Fikk skikkelig lyst på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå