Gjest Jakob Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Må bare spørre!! Er det noen andre som merker forskjell på fi... etter at den har født?? Må bare si at etter at forloveden min fødte, ble fi... hennes forvandlet fra edens hage til paradis. Deilig:) Noen flere som merker forskjell??
Gjest *Mim* Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Ikke så godt å si for meg, men er ikke Edens hage og Paradis det samme? :klø: Fint du er fornøyd, da!
Gjest Jakob Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Mulig at det er det samme, men jeg tror nok at du skjønte hva jeg mente:)
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Tør jeg spørre om hva som er blitt forandret?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Her ble det dessverre bare værre, savner tiden før graviditeten!
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Har merket at det foregår en debatt omkring hvordan en fitte er før og etter fødsel, og at guttas store skrekk er en vid vagina. ALt dette snakket får meg bare til å tenke at jeg egentlig ikke burde få barn. Får jeg barn, og ender opp som mer slapp, vil sikkert min partner begynner å lengte etter andre kvinner. En annen ting er jo at kroppen endrer seg fysisk, man er ikke like sexy etter man har født i følge gutta boys. Hvorfor føder man da? Jeg har jo lyst på barn, men merker at jeg vegrer meg mot å få barn med tanken på at min partner skal finne meg mindre sexy, og at han skal synest fitta mi er mindre følsom. Er det flere kvinner som tenker slik? Er det en gyldig grunn til å ikke få barn? For meg blir det en oppveining for om hva som er det posivtive med å få barn, versus hva som er det negative med å få barn. Det negative er helt klart at jeg vil få mindre attraktive pupper, mindre følsom mus for min partner, og en styggere kropp. Er det da verdt å få barn?? Jeg er tvilende...
Kara W Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Har merket at det foregår en debatt omkring hvordan en fitte er før og etter fødsel, og at guttas store skrekk er en vid vagina. ALt dette snakket får meg bare til å tenke at jeg egentlig ikke burde få barn. Får jeg barn, og ender opp som mer slapp, vil sikkert min partner begynner å lengte etter andre kvinner. En annen ting er jo at kroppen endrer seg fysisk, man er ikke like sexy etter man har født i følge gutta boys. Hvorfor føder man da? Jeg har jo lyst på barn, men merker at jeg vegrer meg mot å få barn med tanken på at min partner skal finne meg mindre sexy, og at han skal synest fitta mi er mindre følsom. Er det flere kvinner som tenker slik? Er det en gyldig grunn til å ikke få barn? For meg blir det en oppveining for om hva som er det posivtive med å få barn, versus hva som er det negative med å få barn. Det negative er helt klart at jeg vil få mindre attraktive pupper, mindre følsom mus for min partner, og en styggere kropp. Er det da verdt å få barn?? Jeg er tvilende... Det er nok en generell oppfatning at en kvinne som har fått barn er mindre sexy enn før hun fikk barn. MEN det er også som regel slik at en mann synes at kvinnen som har født hans barn er utrolig mye mer sexy. Det er nok ikke uvanlig for kvinner å tenke slik som du gjør, men hvis mannen faktisk elsker deg og ønsker barn han også, så er det nok ingen grunn til å la være å få barn utifra den frykten ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 En enkel måte å unngå dettepå er keisersnitt.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har født fire barn og har fremdeles en flott kropp. Min mann har faktisk forandret seg mer enn meg i den tiden vi har vært gift. Hans vekt går oppover mens min er konstant :gjeiper: Men, jeg er videre nedentil, det skal jeg ikke legge skjul på. Etter førstemann var det ingen forandring, men etter nr 4 var det det. Jeg bekymrer meg overhodet ikke. Jeg kjenner at når jeg kniper så strammer det godt rundt pekefingeren min. Min mann merker også godt når jeg kniper. Har testet det på han mange ganger uten å fortelle han om det. reaksjonen er alltid at han kommenterer hvor deilig det er når jeg bruker musklene der nede, og det gjør jeg jo hele tiden. Knip, knip, knip
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #10 Skrevet 29. juni 2008 Man blir jo uansett mindre attraktiv når man blir eldre. Derfor mener jeg at det er viktig at man også tenner på andre sider ved partneren enn bare kroppen. Jeg vet at jeg ville tent på partneren min selv om han fikk mindre penis med nedsatt evne til ereksjon, eller fikk stor mage og måne. Jeg ville elsket han uansett, og tent på han uansett - fordi han er den han er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå