Gå til innhold

The Sims - superstar

Chiquita

Anbefalte innlegg

I dag var release på "The Sims - superstar", og gjett hvem som fikk den til bursdagen da?!?!?!?! :D :D :D

Jeg har psøvd det litt nå i dag, og det virker kjempemorro...

(Gleder meg til å spille mer i morgen for å "sette meg inn" i den på ordentlig"

Så alle dere som er Sims-spillegale - dere har virkelig noe å "være redd" for :wink:

(meg selv inkludert der da)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har veldig lyst på den, men tror ikke jeg har plass på PCen! :roll: Kanskje jeg skal avinstallere "Sims vacation" for den synes jeg var litt kjedelig.. Tenke tenke.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror jeg må legge inn Unleashed først, gitt.

Jeg hadde forresten en gang brukernavn og passord på http://thesims.ea.com men husker ikke brukernavn/passord.

Mailadressen som er oppgitt der er dessuten ikke lenger gyldig.

Noen som vet om/hvordan jeg kan komme i kontakt med siten for å få aktivisert brukeren igjen?

Så lenge jeg kan oppgi hvilke serienummer jeg har registrert, sannsynlig brukernavn og dessuten den gamle mailadressen bude det være mulig hvis bare Maxis vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe "Jeg har glemt passordet"-greier der da???

Dersom det ikke er det kan du jo sende dem en mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg kanskje installere The Sims og alle expansion packsene jeg har... Siden spillet gikk så utrolig sakte på den forrige dataen måtte jeg bare avinstallere det :( Men nå har jeg fått ny STOR pc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er det ikke noe "Jeg har glemt passordet"-greier der da???

Problemet er at den mailadressen de har er utgått :(

Dersom det ikke er det kan du jo sende dem en mail.

Finner ingen mailadresse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Vel, jeg skal få sambo til å brenne ut diverse ting på pc'n min (stappa med bilder og masse annet, så den er kjempefull) Når det er gjort, så blir det beder plass, da kanskje det går bedre å spille? For jeg opplever problemer med vacation nemlig. Gir det seg ikke, så får jeg droppe å dra på ferier da, for jeg har ikke tolmodighet til sånt der (det går sakte, og det hakker)

superstars, hvordan er det da? Annet enn at du kan spille superstjerner? (Er hele den pakken bare noen nye skins, liksom?)

Har baer the sims, vacation og unleached jeg. Ønsker meg litt flere, living large om ikke annet (for de fleste ting som folk har laget som man kan laste ned, helt lovlig altså, forutsetter nettopp linging large...) Men, det var det der med plass på pc'n da. (og strengt tatt, skal man kjøpe spill så må man ha penger. Penger til slikt har jeg SLETT ikke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skal du kjøpe en eneste expansionpack, så skal du skjøpe Livin' it up/ Livin Large. Anbefales på det varmeste.

Jeg har også Hot date, oeg kommer nok også til å legge inn Unleashed når jeg får/tar meg råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg spiller bare på stasjonær PC, men det er vel med Sims sim med de fleste andre programmer: Yteevnen til PC'n har mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det er vel yteevnen som avgjør ja. Altså, for å si det sånn: En helt ny og topp utstyrt bærbar pc, så hadde det hakka mindre enn hva det gjør på min stasjonære som sambo omtaler som "utdatert" (det hakker nemlig litt på vacation, særlig når jeg prøver å la tida rase avgårde, fordi folka mine sover der....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...