Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hva er greit synes du i forhold til snakking når du har sex: 1) ikke et eneste ord 2) et par ord / kommentarer i ny og ne om det dere gjør (sexen altså), når det føles naturlig Jeg selv synes nr 2) er mest naturlig, særlig hvis man holder på en stund, og ikke blir så fort ferdige. Traff en som ikke synes vi skulle snakke i det hele tatt, er ikke det litt merkelig? Må tillegges at han trengte lang tid da, så konsentrasjon var kanskje veldig viktig for ham.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hva er greit synes du i forhold til snakking når du har sex: 1) ikke et eneste ord 2) et par ord / kommentarer i ny og ne om det dere gjør (sexen altså), når det føles naturlig Jeg selv synes nr 2) er mest naturlig, særlig hvis man holder på en stund, og ikke blir så fort ferdige. Traff en som ikke synes vi skulle snakke i det hele tatt, er ikke det litt merkelig? Må tillegges at han trengte lang tid da, så konsentrasjon var kanskje veldig viktig for ham. Hvorfor ikke bare kaste det i seg, og gjøre det du føler på eller skal alt være tenknisk riktig i sengen? Endret 28. juni 2008 av Kari
Gjest *Mim* Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Alternativ 3 - snakke hele tiden? Alterntiv 4 - ha Arne Scheie ved sengen som kommenterer hyrdestunden for dere?
Chord Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Alternativ 3 - snakke hele tiden? Alterntiv 4 - ha Arne Scheie ved sengen som kommenterer hyrdestunden for dere? Jeg tar nr 4 :gjeiper:
Gjest Tanita Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Syns nr 2 er mest naturlig. 1 er for kjedelig og mistenker mannen da for å kun være teknisk uten feelings. Så jeg velger nr 2.
Gjest Koala Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Kanskje spørsmålet kan snus slik: "Hvor mye sex bør jeg ha mens jeg snakker ?". Svaret kan da kanskje være "mest mulig" eller "jo det var snilt tenkt av deg".
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2008 #10 Skrevet 28. juni 2008 Når skal man ellers få tid til å snakke sammen ?
Teriyaki Skrevet 29. juni 2008 #11 Skrevet 29. juni 2008 Når skal man ellers få tid til å snakke sammen ? Når man IKKE har sex? Hvis eneste tiden du tilbringer med mannen/damen din er når dere har sex, så tror jeg kanskje du bør revurdere det hele...
Christine19 Skrevet 29. juni 2008 #12 Skrevet 29. juni 2008 (endret) Dette ble litt mange useriøse svar da. Må jeg velge 1 eller 2 hadde jeg selvfølgelig valgt nr 2. Hadde jeg møtt en fyr som ikke hadde sagt et eneste ord hadde jeg rett og slett følt meg dum. Vet egentlig om jeg hadde vært interessert i noe mer med han jeg? Altså som sexpartner. Men praten må jo holdes til sex og det man gjør/vil gjøre, hvor deilig man har det osv, og ikke om andre ting. Endret 29. juni 2008 av Christine19
SMann Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 Noen ganger kan det være deilig å dele fantasier under sex. Andre ganger er det deilig å bare nyte det helt stille. Det er ofte greit å kunne utveksle små hint for å øke nytelsen...spesielt i et tidlig stadie i et forhold...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå