Gå til innhold

Firlingene er kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg stolt meddele dere at firlingene har kommet! Det er litt trangt om plassen, så er det noen som har en seng eller en fyrstikkeske til overs tas dette imot med takk.

Som dere ser, er firlingene ikke eneggede:

F1

F2

F3

F4

Vet ikke helt hvem disse babyene ligner...

:bursdag::velkommen:

Den stolte (?) mormor.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jøje meg , de ligner jo noen troll !!

Skrevet

Kjære Kriss-Jossi.

Grunnet mammas fryktelige redsel for klovner, så tror jeg ikke at denne lykkelige familie-greia vil funke..

Mamma og flinke psykolog-mannen har bestemt at du skal bo hos snille mannen og damen en stund. Så kanskje mamma kan lære å elske deg med tiden, og slutte å besvime av skrekk ved synet av deg. Jeg håper vi kan være en familie etterhvert (kanskje du vokser det av deg?), og du er i tankene mine hver gang jeg ser overvektige mennesker. Eller noen med veldig store sko, og portvins-nese.

Klem, Mamma

P.S. Jeg er ikke sinnsykt begeistret for søsknene dine heller.

Skrevet

Gratulerer milla-mor!

Som dere skal kose dere! Bra du har fire pupper og åtte armer, ellers kunne nok dette blitt tøft.

Skrevet
:fnise: Yes! Tante til noen vakre skapninger! :hoho:
Skrevet

Kom til å tenke på: Nå blir jo jakten på far hakket enklere, siden de helt klart må ligne på sin far. :jepp:

Skrevet
Kom til å tenke på: Nå blir jo jakten på far hakket enklere, siden de helt klart må ligne på sin far. :jepp:

Teorien min er at de ikke har samme far, nemlig. Ligner de på hverandre? Ikke så veldig.

Jeg håper bare for guds skyld ikke at jeg har hatt meg med Ronald mcDonald :spy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...