Gjest tudeliduu Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg skal kjøpe gave til mannen min og har tenkt på en tur for oss to til Krakow, siden jeg har hørt utrolig mye fint om byen. Jeg blir litt usikker på når vi skal reise bare. Et alternativ er å reise i begynnelsen av desember og få med førjulstemning og så videre der, et annet er å reise om våren. Jeg har tidligere vært på storbyferie i Øst-Europa i desember og synes det er nydelig der, dog kaldt. De klarer å lage en helt spesiell julestemning. På en annen side har jeg aldri sett noen av disse byene om våren, når blader og blomster kommer frem og solen varmer i fjeset. Jeg innbiller meg at disse byene må være minst like vakre da. Er det noen av dere som har vært i Krakow i desember eller på våren (eller begge deler) og kan hjelpe meg litt med dette dilemmaet? Helst skulle jeg dratt dit både om vinteren og våren, men det går nok ikke
Vienn Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Sverger til vinter og desember måned med julestemning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå