Gå til innhold

Sang!

Gjest Gjest_Lisa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Hei!

Noen som har noen gode forslag til en fin sang jeg kan få min søster til å synge til oss i kirken på bryllupsdagen? Jeg kommer bare på "From this moment", fin den men ønsker noe mer originalt..

Anyone?

:love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha ei jente til å synge "Lady og my life" med Maria Solheim, samt to gutter til å spille gitar og madolin mens de synger "Annies Song" med John Denver... Jeg er veldig fornøyd med de valgene :) Hadde egentlig tenkt å ha "From this moment" jeg også, men da satt sambo ser på bakbeina... :gjeiper:

Skrevet

Jeg er veldig glad i "Yoou raise me up".. eller "Amazing Grace". Tror jeg skal ha en av disse to:)

Gjest Gjest_solstråle_*
Skrevet

hei! vi skal ha michael buble "everything" og "somewhere over the rainbow" De syntes vi er fine og velger derfor de.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde solist som sang "Ännu doftar kjärlek" - ville ikke ha sang som jeg hadde hørt i andre bryllup..

Gjest Gjest_Snuppelure_*
Skrevet
Hei!

Noen som har noen gode forslag til en fin sang jeg kan få min søster til å synge til oss i kirken på bryllupsdagen? Jeg kommer bare på "From this moment", fin den men ønsker noe mer originalt..

Anyone?

:love:

hei!

Vi skal ha "Mitt hjerte er ditt" av Alf Prøysen. En god venninne, som er utdannet operasanger, skal synge for oss med piano til. Blir stemingsfult og vakkert - og enkelt! :)

Skrevet

Takk for svar! Mange fine forslag!

Nå slipper jeg å ta et valg, for søsteren min skal synge en fin sang som vi ikke får vite før den dagen.. :jepp:

Får stole på henne da.. :fnise:

Gjest Mo9qa
Skrevet

Jeg sang "The Rose" i min søsters bryllup nå i helgen - den er jo nydelig da... :) Men muligens mye brukt... (Jeg sang etter hennes ønske - ville nok valgt "Mitt hjerte er ditt" hvis det var opp til meg!)

Skrevet

Trådstarter: Siktet du til From This Moment On med Shania Twain? Den er jo helt nydelig :)

Andre forslag:

Shania Twain - The One

Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing

Celine Dion - Because You Loved Me

Stage Dolls - Love Don't Bother Me

Teddy Geiger - You'll Be In My Heart (Tipper denne er ganske original og helt nydelig!)

The Source Ft. Candy Staton - You've Got The Love

Michael Buble - Lost

Faith Hill - There You'll Be

Enkelte av de sangene jeg ovenfor nevner er sikkert ganske mye brukt (Litt klisje, men ikke så mye som Amazing Grace o.l. føler jeg)

Ville nok valgt en sang som var "vår" om jeg skulle giftet meg, en sang som betydde noe for meg og min kjære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...