Gå til innhold

ALT ER BLITT STORT PÅ PC`N, HVORDAN SKAL JEG ENDRE DET?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mette_*
Skrevet

Etter at min sønn hadde spillt et nytt spill på pc`n så har alt blitt stort. Og jeg har prøvd å starta pc`n på nytt, men det er fortsatt stort. Jeg har opplevd dette før og klart å fikse det, men nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det. Nå har jeg ikke mer tolmodighet, så pliis, er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør det?? ps: jeg har Windows vista.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må endre skjerminnstillingene. Høyreklikk på skrivebordet -> properties/egenskaper -> settings/instillinger.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har det samme problemet og fixet det med egenskaper og på innstillinger sist. Men denne gang kommer det ikke opp egenskaper og innstillinger når jeg høyreklikker.

Når jeg går inn på skjerminnstillinger kommer det opp skjerm 1 og 2, uansett hva jeg gjør går det ikke ann å forandre på noe her.

Kan noen hjelpe, dette er forferdelig irriterende.

Skrevet
Jeg har det samme problemet og fixet det med egenskaper og på innstillinger sist. Men denne gang kommer det ikke opp egenskaper og innstillinger når jeg høyreklikker.

Når jeg går inn på skjerminnstillinger kommer det opp skjerm 1 og 2, uansett hva jeg gjør går det ikke ann å forandre på noe her.

Kan noen hjelpe, dette er forferdelig irriterende.

Har du laptop? I såfall må du ha skjerm 1 merket. Skjerm 2 er sannsynligvis en ekstern skjerm? Da skal du kunne flytte på baren. Kan du ikke flytte på den må du sannsynligvis installere skjermkortdriverne på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...