Gå til innhold

benet sover!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Få blodsirkulajonen i gang igjen fortest mulig ved å bevege den, og massere. Funker hos meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å riste det, samt trå litt sånn forsiktig på det.

Litt flau betroelse; På badet hos oss ligger det en liten haug med blader, og iblant kan jeg bli litt oppslukt av noe jeg leser mens jeg sitter på do....også når jeg er ferdig, har jeg sittet så lenge at beina sovner.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Sånn litt ute av sammenhengen så må jeg bare fortelle om bad experience med sovende fot...

Satt en vakker kveld og så på tv, med begge føttene godt plantet under meg i sofaen. Man var skikkelig myk på den tiden, så jeg greide de mest sinnsyke sittestillinger.

Så skjer det, telefonen ringer. Jeg ventet telefon tidligere, men hadde gitt det opp. I forskrekkelsen og gleden hiver jeg meg opp av sofaen og setter beina i gulvet.....som siger under meg av mangel på følelse og blodsirkulasjon... ca. to skritt er alt jeg klarer før jeg går med ansiktet først i gulvet med et brak.

....fikk ikke sagt så mye fornuftig i den telefonen, gitt.

Maser lår og legger regelmessig, så unngår man i høyere grad at beina sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også en dovna bort historie.

Var på klassetur i London, og etter dag tre var jeg rimelig utslitt av sene kvelder, billig øl osv.. Resultatet var at jeg sov veldig tungt den natta, så tungt at jeg våkna i nøyaktig samme stilling som jeg sovna i og jeg hadde dovna bort i hele siden - fra skuldra og ned :o :cry:

Det var så vondt :x og det verste var at jeg ikke klarte å røre meg. Kom ikke ut av senga og måtte ule etter assistanse...

En av de episodene som tar seg best ut i ettertid :wink:

Suz :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...