Gå til innhold

Kjønnsvorter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fått kjønnsvorter. Det er noe dritt. Betyr dette nå at jeg aldri mer med god samvittighet kan ha ubeskyttet sex? Ikke engang i fast forhold? Kan jeg aldri mer ha oralsex uten bekymring for at det skal spre seg både her og der? Akkurat nå har jeg aldri lyst til å ha sex mer i hele mitt liv, men det kommer vel sikkert en tid når jeg tenker annerledes. Men hvem vil ha meg da??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_ine_*
Skrevet
Jeg har fått kjønnsvorter. Det er noe dritt. Betyr dette nå at jeg aldri mer med god samvittighet kan ha ubeskyttet sex? Ikke engang i fast forhold? Kan jeg aldri mer ha oralsex uten bekymring for at det skal spre seg både her og der? Akkurat nå har jeg aldri lyst til å ha sex mer i hele mitt liv, men det kommer vel sikkert en tid når jeg tenker annerledes. Men hvem vil ha meg da??

Jeg fikk også kjønnsvorter, men de forsvant av seg selv etter en periode. Har fast partner da. Var kun jeg som fikk utbrudd

Skrevet

Klart du kan det. For det første så smitter vel ikke kjønnsvorter til munn??

Jeg har i alle fall slitt litt med dette problemet. Men så fort jeg har blitt kvitt dem, så har oralsexen fortsatt.

Du får kjøpt penslingsmiddel på apoteket, på resept, men du kan også få resept på noe som heter aldara tror jeg det var. Dette er en krem, som er mye mer effektiv, som man som regel ikke får med mindre det er såpass mye at penslingsmiddelet ikke vil være bra nok. Aldara er mye dyrere.

Vær obs på at behandligen er smertefull. Ikke i starten, men etter litt vil du bli fryktelig sår, dette vil minnes om herpes. Men bare la det gro, også blir det borte. Det kan likevel dukke opp igjen og igjen, fram til viruset går i "dvale".

Skrevet

Jeg trodde man kunne gå til legen og få noe mot dette.

Skrevet
Jeg trodde man kunne gå til legen og få noe mot dette.

Les innlegget mitt, så ser du at det kan man. Hos fastlegen kan man få resept på penslingsmiddel, og på kvinneklinikken på noe som heter aldara.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...