Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke personlig nei, men har en kunde som hadde den og var veldig missfornøyd.. Den var treig, vanskelig meny (hvis jeg ikke husker helt feil) og når hun skulle få tak i ny lader var det et h****... Det er jo ingen butikker som selger de, og det var en evig kø hos chess.. Og lader trenger man som regel med en gang, ikke om 1uke med post osv ;)

Men, nå har jeg kun vært borti en som har hatt den.. Kan selvfølgelig være at andre har bedre erfaringer ;)

Skrevet

bra med ærlige svar... dumt å kjøpe den bare for de den er billig hvis det er noe dritt ...

Skrevet

Jeg har den, og anbefaler ikke den til andre :sjenert:

Den har dårlig meny. Tastene er trege - vanskelige å taste på. Er generelt misfornøyd ja :(

Skrevet

Har den ikke, men har lest en del anmeldelser på nett - utelukkende dårlige sådanne. Jeg hadde holdt meg laaaaaangt unna. Det er visstnok en billig kinesisk mobil som de har satt fancy logo på om som ser forholdsvis fin ut - innmaten er visst en helt annen historie...:)

Skrevet

Har den ikke selv, men har prøvd den litt, min nevø fikk en i gave. Den var meget dårlig, trege taster, litt vanskelig å bruke og verdens dårligste meny. Anbefaler den ikke til andre. Men den funker greit nok til min nevø, fordi han er ikke så gammel og sender ikke mye sms.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...