Gå til innhold

Mine favoritter

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

her er noen av mine favoritt personligheter innenfor film etc:

- Will Smith

- Orlando Bloom

- Denzel Washington

- Johnny Depp

Spesielt sansen for karisma'en til Will Smith og Denzel Washington både on and of stage. Egentlig Johnny Depp også..

Kommer vel sikker med flere etterhvert tenker jeg :)

Hvilken er dine favoritter og hvorfor?

Endret av lille_lam
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

her er noen av mine favoritt personligheter innenfor film etc:

- Will Smith

- Orlando Bloom

- Denzel Washington

- Johnny Depp

Spesielt sansen for karisma'en til Will Smith og Denzel Washington både on and of stage. Egentlig Johnny Depp også..

Kommer vel sikker med flere etterhvert tenker jeg :)

Hvilken er dine favoritter og hvorfor?

Jeg har mange som fortjener å havne på listen over favoritter, men har valgt å bare ta med topp tre. De er som følger:

1. Josh Holloway. Elsker personligheten hans, maken til jordnær fyr skal en lete lenge etter.

2. Johnny Depp. Fordi han er litt sprø (positivt ment i denne sammenhengen) tør å være seg selv, og er allsidig i valg av roller.

3. Forest Withaker. Dyktig skuespiller.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet (endret)

1. Audrey Hepburn - et stilikon, en dyktig skuespiller i sin tid og fortryllende til tusen. Min absolutte favoritt.

2. Gregory Peck - den perfekte gentleman, mild, men samtidig barsk og mandig. Meget dyktig skuespiller jeg har stor stor sansen for, spesielt i hans yngre dager.

3. Cary Grant - et mannsikon verden over - og joda, kjekk, men sjarmerende som få. Dyktig var han også, samtidig som han klarte å blande det røffe med det myke.

4. Humphrey Bogart - Kjekk var han kanskje ikke, men den perfekte "bad guy", som av en eller annen grunn klarte å utstråle sex appeal. Først og fremst vil jeg dog påpeke at han var en god skuespiller og er også en av mine favorittskuespillere, bare så det er sagt.

5. Penelope Keith - Erkengelsk til beinet, men en fantastisk kvinne som klarer å se seg selv på utsiden og ikke ta seg selv så selvhøytidig. Hun har en fantastisk humor og er en av de desidert dyktigste og morsomste tv-og film-personlighetene som finnes. Ingen over, ingen ved siden.

6. Anthony Hopkins - Dyktig. Mannen er fabelaktig og egentlig trenger jeg vel ikke å si så mye mer enn det.

7. Emma Thompson - Igjen - dyktig. Hun har humor, med et utrolig skarpt intellekt og en like skarp tunge. Elsker hennes lange monologer og replikker.

8. Renée Zellweger - Søt og vittig. En skuespiller jeg klarer å "kjenne meg igjen i".

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...