Gå til innhold

Vi skal bygge oss sveitservilla!

Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*

Trenger noen synspunkter her, vær så snill. Kommer sikkert til å spørre om masse her inne på hus og hage, og her kommer første spørsmål.

Hvordan tror dere det vil bli seende ut med garasje i kjelleren på en sveitservilla? Altså, vi har ikke kommet lengre enn at arkitekten har begynt å tegne huset. Vi har ikke motatt de første tegningene enda, og er veldig spente. Men vi ville gjerne ha innebygd garasje ved siden av utleieleiligheten i kjelleren, men vil dette bli seende rart ut? Har noen idèer eller forslag til smarte løsninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Marianne_*

Er ingen ekspert utover interesse for arkitektur og interiør, men jeg ville IKKE gjort det! Jeg synes det er fullstendig stilbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_HALLA_*

jeg tror det hadde vært utrolig nice! men da må på en måte hagen graves slik at garasjen ligger delvis under bakken... slik at det ikke blir så dominerende.. Men ganske vanskelig å vite.. sveitservillaer kommer jo i så mange varianter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet om et sveitserhus som har garasje i kjelleren, der er garasjedøren under inngangsdøren. De kjører inn under inngangspartiet på siden. Vanskelig å forklare, men er godt skjult og egentlig ganske stilig:)

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Åh, så koselig med svar :) Vi er nødt til å gjøre det sånn pga. utnyttelsesgraden av tomta. Hvis vi velger å bygge garasjen ved siden av blir huset mye mindre! Så vi har jo heldigvis en arkitekt fra EKS som forhåpentligvis klekker ut noen gode løsninger. Men det er veldig ålreit å høre hva andre syns også :) Positivt som negativt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...