Gjest Gjest_meg_* Skrevet 27. juni 2008 #1 Del Skrevet 27. juni 2008 Trenger noen synspunkter her, vær så snill. Kommer sikkert til å spørre om masse her inne på hus og hage, og her kommer første spørsmål. Hvordan tror dere det vil bli seende ut med garasje i kjelleren på en sveitservilla? Altså, vi har ikke kommet lengre enn at arkitekten har begynt å tegne huset. Vi har ikke motatt de første tegningene enda, og er veldig spente. Men vi ville gjerne ha innebygd garasje ved siden av utleieleiligheten i kjelleren, men vil dette bli seende rart ut? Har noen idèer eller forslag til smarte løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Del Skrevet 30. juni 2008 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binke (i.i.) Skrevet 30. juni 2008 #3 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei! Tror ikke kvinneguiden er det beste forumet å spørre om boligspørsmål, kanskje du har større suksess på dette: http://www.byggebolig.no/ Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #4 Del Skrevet 30. juni 2008 Har prøvd der også, men får ikke svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 30. juni 2008 #5 Del Skrevet 30. juni 2008 Er ingen ekspert utover interesse for arkitektur og interiør, men jeg ville IKKE gjort det! Jeg synes det er fullstendig stilbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_HALLA_* Skrevet 30. juni 2008 #6 Del Skrevet 30. juni 2008 jeg tror det hadde vært utrolig nice! men da må på en måte hagen graves slik at garasjen ligger delvis under bakken... slik at det ikke blir så dominerende.. Men ganske vanskelig å vite.. sveitservillaer kommer jo i så mange varianter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 30. juni 2008 #7 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg synes det høres litt merkelig ut, men klarer ikke helt å se det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 30. juni 2008 #8 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Vet om et sveitserhus som har garasje i kjelleren, der er garasjedøren under inngangsdøren. De kjører inn under inngangspartiet på siden. Vanskelig å forklare, men er godt skjult og egentlig ganske stilig:) Endret 30. juni 2008 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #9 Del Skrevet 30. juni 2008 Åh, så koselig med svar Vi er nødt til å gjøre det sånn pga. utnyttelsesgraden av tomta. Hvis vi velger å bygge garasjen ved siden av blir huset mye mindre! Så vi har jo heldigvis en arkitekt fra EKS som forhåpentligvis klekker ut noen gode løsninger. Men det er veldig ålreit å høre hva andre syns også Positivt som negativt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå