Nillepille Skrevet 27. juni 2008 #1 Del Skrevet 27. juni 2008 Innvandringsmotstanderen Oddbjørn Jonstad har lansert en hjemmeside som han har kalt www.judas1.no På siden finner du en liste over de personer, organisasjoner og institusjoner som har bidratt til den etniske, religiøse, kulturelle og kriminelle elendigheten landet er kommet opp i. Han sier videre: Gjør ditt beste for å motarbeide de synspunktene disse representerer og bli med i arbeidet for å få stilt dem til ansvar for det har gjort – nemlig solgt sitt land til andre. http://www.judas1.no Tror dere at vi kommer til å få et nytt landssvikoppgjør en gang? Og i så fall når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 27. juni 2008 #2 Del Skrevet 27. juni 2008 What?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Del Skrevet 27. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCanCan Skrevet 27. juni 2008 #4 Del Skrevet 27. juni 2008 virker som en liten drittunge på nettet som har sitti og kjedet seg, og så laget hjemmeside om alt det fææææææle verden/Norge gjør mot han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 27. juni 2008 #5 Del Skrevet 27. juni 2008 Herregud. Trist at folk ikke har bedre å gjøre enn å henge ut personer som "landsvikere" fordi de har skrevet seg opp på opprop, er for Amnesty International, jobber med integrering, etc. Nillepille: voks opp, få deg en hobby. Reis, se og opplev verdn litt. Internett er ikke en god skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillepille Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 27. juni 2008 Herregud. Trist at folk ikke har bedre å gjøre enn å henge ut personer som "landsvikere" fordi de har skrevet seg opp på opprop, er for Amnesty International, jobber med integrering, etc. Nillepille: voks opp, få deg en hobby. Reis, se og opplev verdn litt. Internett er ikke en god skole. Du tror du vet hvor gammel jeg er, hvilke hobbyer jeg har, hvorvidt jeg har vært "ute og reist" osv. Jeg gidder ikke å komme med utgreininger for å motbevise dette, men du viser i alle fall at du er en fordomsfull person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #7 Del Skrevet 27. juni 2008 Kveldens underholdning!! trådstarter, jeg tror du skal være meeget forsiktig med å beskylde andre for å være fordomsfull, nettsiden du linker til er skremmende lesning for normale.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillepille Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 28. juni 2008 Kveldens underholdning!! trådstarter, jeg tror du skal være meeget forsiktig med å beskylde andre for å være fordomsfull, nettsiden du linker til er skremmende lesning for normale.. Det "normale" i Norge er jo å gi blaffen i hva som skjer med landet så lenge du har det bra selv. Å tenke på hva slags fremtid barna våre skal ha er ganske uvanlig. Skal de vokse opp i et fredelig hvitt land, eller i et land hvor ulike etniske grupper sloss om makten etter flere tiår med dumsnill innvandringspolitikk? Jeg tror folk her inne har veldig godt av å bli litt sjokkert. At det kan få dem til å tenke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. juni 2008 #9 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg skal love deg at den type propagandasider du viser til, Nillepille, slett ikke får meg til å tenke over fremtiden - kanskje bortsett fra å håpe at sider som det dør ut veldig snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 28. juni 2008 #10 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg skal love deg at den type propagandasider du viser til, Nillepille, slett ikke får meg til å tenke over fremtiden - kanskje bortsett fra å håpe at sider som det dør ut veldig snart. Ja og så blir man jo litt svett i ørene/øynene av sjargongen som Nillepille bruker i innleggene sine, som er typiske for denne typen nettsteder, jeg tenker på utrykk som: "svarte mordere", "hvite menn og kvinner", "fredelig hvitt samfunn", "svarte terrorister", "jøde ditt og jøde datt", "jødepropaganda" osv.. Merkelig nok så er det veldig fredelig her jeg bor, til tross for at det er blitt temmelig multikulturelt etterhvert, som de "landssvikerne" vi er her så har vi tatt i mot spesielt musikkultur med åpne armer og har et vidt spekter av ting som foregår på dette området. Merkelig nok så har de "hvite norske musikerne" hverken blitt overfalt, bombet eller skutt.. og ikke har de store kulturelle konflikter heller. Hm.. pussig.. det skulle vel ikke ha noe med at mennesker generelt er ganske like og kan enes om ting, bare de får brukt tid sammen og møtes på en nøytral arena? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCanCan Skrevet 28. juni 2008 #11 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Fortell nå helt ærlig hvor gammel du er da NillePille? Er det uvanlig å tenke på hva slags fremtid barna våre skal ha? Nei? Men det er ikke helt normalt å tenke på hva slags fremtid de vil få i et fredelig hvitt land i følge seg selv. For guds skyld, kom deg ut av slavetiden. Dette er jo nesten på grensa til å være makabert, men så blir det hele latterlig. Pga din måte å fremme din "tro" på (som ikke er så innmari human, men deg om det). Du kunne ha slått igjennom, men med en litt annen "politikk" kjære deg. hehe... Endret 28. juni 2008 av LilleCanCan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 29. juni 2008 #12 Del Skrevet 29. juni 2008 Tråden ryddet. Reglene. - Nigo (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catgirl Skrevet 1. juli 2008 #13 Del Skrevet 1. juli 2008 Hva er det egentlig man vil frem til med en sånn side? Og hvorfor skal alle alltid bruke bibelen? Kan man ikke bare bytte ut Judas med Quisling eller noe? Han er jo mer Norsk enn judas så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilBlossom Skrevet 4. juli 2008 #14 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg savner min mor sitt navn på den listen der jeg... Hun giftet seg med en utlending, og fikk to utenlandske barn. Og vi bor fortsatt i Norge! OG! Jeg har forsøplet Norge med å gifte meg med en annen utlending! Men kanskje det er ok, siden jeg er blond og ikke har noen "ikke Norsk" religiøs tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. juli 2008 #15 Del Skrevet 5. juli 2008 Innvandringsmotstanderen Oddbjørn Jonstad har lansert en hjemmeside som han har kalt www.judas1.no På siden finner du en liste over de personer, organisasjoner og institusjoner som har bidratt til den etniske, religiøse, kulturelle og kriminelle elendigheten landet er kommet opp i. Han sier videre: Gjør ditt beste for å motarbeide de synspunktene disse representerer og bli med i arbeidet for å få stilt dem til ansvar for det har gjort – nemlig solgt sitt land til andre. http://www.judas1.no Tror dere at vi kommer til å få et nytt landssvikoppgjør en gang? Og i så fall når? Nei, det kan jeg ikke tenke meg at vi får. Men jeg kan levende forestille meg at denne patetiske figuren begynner å oppfordre til vold, at en av trosfellene deres tar det til etteretning, og at det så blir noen kriminalsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. juli 2008 #16 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hvorfor ser alle de sidene så utrolig stygge ut? Hurraa for en hvit Norge med dårlig datagrafikk? I tillegg finner jeg det ganske underlig å kalle andre for landssvikere hvis man selv synes at Norge er elendig pga noen få inndvandrere. Endret 5. juli 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #17 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg tror aldri disse personene vil bli dømt for landssvik i høyesterett. Men jeg tror deres barnebarn vil stille spørsmålstegn ved deres politikk. Jeg tror det tar minst 20-30 år før man forstår konsekvensen av dagens politikk. Jeg tror de fleste på den listen er gode personer som ønsker å hjelpe andre. Noen få har kanskje som motiv å sanke stemmer eller tjene penger. Og må derfor være "politisk korrekte". Jeg tror Norge ville vært i stand til å hjelpe mange flere hvis de brukte pengene på å hjelpe folk i sitt hjemland. Slik det fungerer i dag gir Norge f.eks penger til utenlandske kvinner som gifter seg med velstående norske menn. Norge bruker også penger på mange som kommer fra overklassen i sitt hjemland. Mange reiser på ferie til sitt hjemland og planlegger pensjonisttilværelsen i hjemlandet. Da kan de ikke ha det så ille i sitt hjemland. Dette går på bekostning av andre svakere grupper i det norske samfunnet og det hindrer også Norge i å hjelpe svake grupper i utlandet. De fleste Norge hjelper er ressurssterke personer som vet å utnytte systemet. Når det gjelder ekte flyktninger mener jeg det er rett av Norge å stille opp og tilby dem et nytt hjem her. Jeg er sikker på at politikerne og andre personer på denne lista kunne funnet eksempler på norske personer som blir dårligere behandlet, men det er de blinde for. Hvis man trenger behandling, beskyttelse eller sosial hjelp i Norge lønner det seg å ha riktig hudfarge - og den er ikke hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 7. juli 2008 #18 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja Norge og alle andre vest-europeiske land sliter med "de innfødte vs innvandrerne". Ja, jeg tror fascismen kommer til å bre seg over Europa atter en gang. Liker jeg det? Nei. Jeg mener problemet bør løses annerledes, kanskje begynne å små krav, f.eks å lære seg språket til landet man bor i? :D Tenk det, om alle som bor i Norge hadde lært seg Norsk tihi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #19 Del Skrevet 7. juli 2008 Å lære norsk er jo et krav! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 7. juli 2008 #20 Del Skrevet 7. juli 2008 Å lære norsk er jo et krav! Kanskje vi må stille må være flinkere til å sørge for at krava vi stiller blir oppfylt, f.eks. mulkt om en skulker norskkurs eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå