laperla Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hei:) Lurte på om noen har oversikt over hvilke mascaraer som har den egenskapen at de har lang holdbarhet, tåler vann og kan vaskes av med varmt vann? Ehm... De må gjerne gjøre vippene lange. (Det var ikke småtteri heller.) Har prøvd følgende; - Clinique's Lash expansion (sitter no' fryktelig, men gjorde ikke vippene noe fine...) - Estee Lauder's Double wear zero smudge lenghtening mascara (gjør jobben sin, men bare når mascaraen er ny. Dessuten blir den fort tørr. Lett å vaske av.) Noen tips? Takk på forhånd.
Hetja Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Har brukt Kanebo sin i flere år og er kjempefornøyd med den :-)
Gjest Lacuna Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Blinc har også en sånn mascara, og Modelco LashXtend (eller hvordan det staves) funker også på samme måte. L'Oreal skal visstnok også ha kommet med en ny mascara av denne typen.
laperla Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 Blinc har også en sånn mascara, og Modelco LashXtend (eller hvordan det staves) funker også på samme måte. L'Oreal skal visstnok også ha kommet med en ny mascara av denne typen. Hm, LashExtend er også en slik en vaske av- mascara? Noen som har prøvd denne?
Gjest Lacuna Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Hm, LashExtend er også en slik en vaske av- mascara? Noen som har prøvd denne? Jeg har kjøpt den flere ganger, men har et lunkent forhold til den. Noen ganger fungerer den, andre ganger gir den ekstremt sammenklistrede vipper uansett hva jeg gjør, så jeg tør knapt anbefale den. Den er dessuten ikke like lett å vaske av som for eksempel Kanebo.
Hilde Christina Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Jeg bruker Clinique Lash Power. Er utrolig glad i den ! Den er vannfast og tåler alt, men vaskes lett av med varmt vann. Må bruke litt mer tid for å få ordentlig volum enn med standard mascaraer, men det er den absolutt verdt.
laperla Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2008 Jeg bruker Clinique Lash Power. Er utrolig glad i den ! Den er vannfast og tåler alt, men vaskes lett av med varmt vann. Må bruke litt mer tid for å få ordentlig volum enn med standard mascaraer, men det er den absolutt verdt. Har også vært borti denne. Noen ganger fikk jeg kjempe lange og fine vipper, andre ganger så det ikke ut. Dessverre, endte jeg opp med stygge, korte vipper med klumper.
Belit Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 Kanebo sin 38 grader mascara. Ingen over, ingen ved siden.
Gjest Wildcat Skrevet 28. juni 2008 #10 Skrevet 28. juni 2008 Kanebo sin 38 grader mascara. Ingen over, ingen ved siden.
Gjest Bloom Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 Kanebo sin 38 grader mascara. Ingen over, ingen ved siden. Den syns jeg er heeelt pyton..
Gjest Summer Love Skrevet 29. juni 2008 #13 Skrevet 29. juni 2008 Hm, ingen andre? Joo da! Har kjøpt Maybelline (lang og lysegrå) som gir lange vakre og ikke minst naturlige vipper. DIGG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå