Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Del Skrevet 27. juni 2008 Leste denne http://www.vgb.no/32482/perma/337059 Jeg går aldri på by`n, og det tror jeg er en stor fordel. Da slipper jeg å finne noen som bare vil ha meg for penger og det ytre, og ikke et forhold. Det er jo derfor dere går på by`n? Hørte om han som dro på by`n, ble med på en ONS og var blakk, og det var ikke en bestillt dame heller. men uansett. Spanderer dere på gutten, eller går det bare 1 vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg lar aldri noen spandere på meg på byn. Ei heller spanderer jeg på andre. Jeg er ikke til salgs, og jeg har heller ikke lyst til å kjøpe noen. Om noen prøver å spandere på meg, sier jeg høflg neitakk med et smil. Er folk høflige snakker jeg med dem, de trenger ikke kjøpe noe til meg for at jeg skal snakke med dem. Om jeg hadde latt noen kjøpe ting til meg, så hadde jeg følt at de nå mente jeg var forpliktet til å gi noe igjen, i form av at nå-må-du-snakke-med-meg-enten-du-vil-eller-ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 27. juni 2008 #3 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg spanderer gjerne, og sier takk om jeg blir spandert på,men bare av folk jeg kjenner godt og som vet at jeg har samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå