Gå til innhold

Hvem er latest på KG?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Latsekken_*
Skrevet

Jeg tror JEG er latest på KG...

Jeg sov til klokka 12 i dag. Sitter ennå i morgenkåpe i sofaen, med laptopen på fanget. Leiligheta ser ut som den har vært utsatt for jordskjelv eller granatangrep, men jeg orker ikke å begynne å rydde. Middag skal være klar til meg og tre andre om mindre enn to timer, og jeg har ennå ikke handlet inn, og sitter heller her og lager en ny tråd på KG istedet for å gå i dusjen og starte dagen.

Hah! Slå den du!

:goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry - det kan jeg virkelig ikke. Gratulerer, jeg tror du vant :fnise:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Godt at du orket å skrive et innlegg i det minste da :fnise:

Scenarioet du beskriver kunne godt ha vært meg på en god dag ;)

Gjest Gjest_Latsekken_*
Skrevet
Godt at du orket å skrive et innlegg i det minste da :fnise:

Scenarioet du beskriver kunne godt ha vært meg på en god dag ;)

Ja, ikke sant?! Er litt stolt av meg selv! Og her skrev jeg sannelig enda et innlegg gitt. Må passe meg så jeg ikke overanstrenger meg...

Gjest Gjest
Skrevet

Den kan jg4e slå, fordi jeg sov til kl fire. :sjarmor:

Gjest Screemy
Skrevet

Jeg har enda ikke kastet juletreet mitt, står brunt og stygt midt på stuegulvet med all pynten på uten en eneste barnnål da de ligger strødd rundt på gulvet :erter:

Kødda ;)

Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg stiller med fordel siden jeg er gravid, men jeg har sovd fra halv tolv til ti, ligget på sofaen, surfet, lest et ukeblad og noen aviser og generelt vært røtin. Nå skal jeg ta en middagslur.

Skrevet
Jeg tror JEG er latest på KG...

Jeg sov til klokka 12 i dag. Sitter ennå i morgenkåpe i sofaen, med laptopen på fanget. Leiligheta ser ut som den har vært utsatt for jordskjelv eller granatangrep, men jeg orker ikke å begynne å rydde. Middag skal være klar til meg og tre andre om mindre enn to timer, og jeg har ennå ikke handlet inn, og sitter heller her og lager en ny tråd på KG istedet for å gå i dusjen og starte dagen.

Hah! Slå den du!

:goodbye:

Sorry, men å vinne en latskapskonkurranse er noe av det siste jeg vil.

Lykke til :)

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet

Jeg melder meg frivillig til å være taperen i denne konkuransen. :)

Skrevet

med barn i huset har jeg ikke sjangs til å vinne en slik konkurranse..

Skrevet

Neei..Vil helst ikke vinne denne konkuransen. :) Jeg trives med å være aktiv jeg, selv om det av og til er godt med en sånn dag...Men ender alltid opp med å bli rastløs etter hvert.

Gjest Gjest_Latsekken_*
Skrevet

Jøss. Det finnes altså noen på KG som er latere enn meg. Veldig mange faktisk! Tenk bare på hvor mange som er for late til å svare på tråden min!

Pokker, jeg vant ikke likevel da... :lur:

Gjest Tanita
Skrevet

Gidder ikke svare ordentlig. Er jeg lat da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...