Gjest Gjest_Latsekken_* Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg tror JEG er latest på KG... Jeg sov til klokka 12 i dag. Sitter ennå i morgenkåpe i sofaen, med laptopen på fanget. Leiligheta ser ut som den har vært utsatt for jordskjelv eller granatangrep, men jeg orker ikke å begynne å rydde. Middag skal være klar til meg og tre andre om mindre enn to timer, og jeg har ennå ikke handlet inn, og sitter heller her og lager en ny tråd på KG istedet for å gå i dusjen og starte dagen. Hah! Slå den du!
Suzy Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Sorry - det kan jeg virkelig ikke. Gratulerer, jeg tror du vant
Gjest Ansjoni Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Godt at du orket å skrive et innlegg i det minste da Scenarioet du beskriver kunne godt ha vært meg på en god dag
Gjest Gjest_Latsekken_* Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Godt at du orket å skrive et innlegg i det minste da Scenarioet du beskriver kunne godt ha vært meg på en god dag Ja, ikke sant?! Er litt stolt av meg selv! Og her skrev jeg sannelig enda et innlegg gitt. Må passe meg så jeg ikke overanstrenger meg...
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Den kan jg4e slå, fordi jeg sov til kl fire.
Gjest Screemy Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har enda ikke kastet juletreet mitt, står brunt og stygt midt på stuegulvet med all pynten på uten en eneste barnnål da de ligger strødd rundt på gulvet Kødda
Gjest *Mim* Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Jeg stiller med fordel siden jeg er gravid, men jeg har sovd fra halv tolv til ti, ligget på sofaen, surfet, lest et ukeblad og noen aviser og generelt vært røtin. Nå skal jeg ta en middagslur.
The Kitten Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Jeg tror JEG er latest på KG... Jeg sov til klokka 12 i dag. Sitter ennå i morgenkåpe i sofaen, med laptopen på fanget. Leiligheta ser ut som den har vært utsatt for jordskjelv eller granatangrep, men jeg orker ikke å begynne å rydde. Middag skal være klar til meg og tre andre om mindre enn to timer, og jeg har ennå ikke handlet inn, og sitter heller her og lager en ny tråd på KG istedet for å gå i dusjen og starte dagen. Hah! Slå den du! Sorry, men å vinne en latskapskonkurranse er noe av det siste jeg vil. Lykke til Hilsen The Kitten :banantroll:
Alice Ayres Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 Jeg melder meg frivillig til å være taperen i denne konkuransen.
camilla* Skrevet 29. juni 2008 #12 Skrevet 29. juni 2008 med barn i huset har jeg ikke sjangs til å vinne en slik konkurranse..
Teriyaki Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 Neei..Vil helst ikke vinne denne konkuransen. Jeg trives med å være aktiv jeg, selv om det av og til er godt med en sånn dag...Men ender alltid opp med å bli rastløs etter hvert.
Gjest Gjest_Latsekken_* Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Jøss. Det finnes altså noen på KG som er latere enn meg. Veldig mange faktisk! Tenk bare på hvor mange som er for late til å svare på tråden min! Pokker, jeg vant ikke likevel da...
Gjest Tanita Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 Gidder ikke svare ordentlig. Er jeg lat da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå