Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvor får man tak i det, synes jeg bare har sett sånn bomullsvarianter som man bruker mer til hverdags enn fest. Vet ikke helt hvilken farge jeg skal velge heller, har en svart kjole som går i en v både bak og framme og som er knelang. Hvilken bolero kan jeg bruke da, og noen som har sett noe passende i en eller annen kjedebutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Del Skrevet 27. juni 2008 har lett gjennom de gamle trådene, men det er ei stund siden de er skrevet. Blir det veldig dystert å ha en sort kjole og en sølvbolero nå som det er vår? Og hvor finner jeg bolero? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. juni 2008 #3 Del Skrevet 27. juni 2008 Mango har noen boleroer. Har sett det i flere andre butikker, men husker ikke hvilke... Til svart kan du ha både sølv og gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 27. juni 2008 #4 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg så nylig en fin en i gull i en Match-butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå