Rioja Skrevet 22. mai 2003 #1 Skrevet 22. mai 2003 En postboksadresse??????? At det går an å gjøre ting så forbanna vanskelig!!!! :evil: Skal sende et brev til en person som jeg vet har postboksadresse, men det er ingen som får lov til å opplyse om hva denne er? Ikke engang Posten Norge kan gjøre dette :x Vedkommende jobber som taxisjåfør, så heller ikke på arbeidsplassen hans får jeg opplyst noe som helst. Vedkommende er registrert med 5 bostedsadresser og har ikke tilholdsted på noen av dem... HJELP!!! Hva skal til?
Gjest Zalomine Skrevet 22. mai 2003 #2 Skrevet 22. mai 2003 Ehh, kan ikke vedkommende selv gi deg adressa? Du skal sende et brev, du vet hva han jobber som, du vet at han har 5 bostedsadresser (ehh, man har bare en folkeregistrert adresse.... men det er ikke alle som er flinke til å melde flytting, end det er lovpålagt) Du må da kunne spørre vedkommende? Eller noen i familie eller noe slikt, dersom brevet skal være en "overraskelse"?
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #3 Skrevet 22. mai 2003 Høres ut som en subspekt person som jeg ville rådet deg til å holde deg unna... :o
Lillebi Skrevet 22. mai 2003 #4 Skrevet 22. mai 2003 Hva med å merke konvolutten med hans navn, og sende det til arbeidsplassen hans?
Rioja Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2003 Hadde jeg fått tak i han hadde det ikke vært noe problem!!! Men det er det jeg forsøker på... Han er suspekt, skylder meg penger! Drosjesentralen kan ikke oppgi noe som helst... Hans arb.giver er han som eier drosjen han kjører, men de kan ikke oppgi hans navn eller løyvenr. Har vært i kontakt med Namsmannen (han har flere saker på seg) uten at noe fornuftig kom ut av det. Orker ikke vente i sju lange og breie... Har nå (ikke helt lovlig) klart å finne ut nr. på drosjen vedkommende kjører på dagtid, og har fått en arb.ledig kompis til å lete etter han... Skikkelig torpedovirksomhet på gang her Er så sint Hvorfor blir alle drittsekker beskyttet så innmari? RIOJA
Tusenfryd Skrevet 23. mai 2003 #6 Skrevet 23. mai 2003 Synd at det må være slik - drev også å lettet etter en fyr som skyldte meg penger en gang. Og det er det eneste måten, lete etter dem og finne dem. Spørsmålet er jo selvsagt hva du skal gjøre når du finner ham? Det skal du tenke litt gjennom. For kanskje det ikke er verd de pengene likevel... hvis han er så suspekt, har han sikkert dårligere venner enn deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå