theamoren Skrevet 27. juni 2008 #1 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) føler man seg litt "dum" da, eller? Lyst å på kino alene men syns det er flaut om jeg treffer noen jeg kjenner...... Endret 27. juni 2008 av theamoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. juni 2008 #2 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg har aldri gått på kino alene i Norge, men i et annet land gjorde jeg det stadig vekk. Der var det helt vanlig, spesielt på forestillingene som gikk om dagen og ettermiddagen. Det er så sjelden jeg går på kino her i utgangspunktet at jeg ikke tenker på å gjøre det alene. Men jeg hadde hvertfall ikke stusset om jeg traff en annen bekjent som gikk alene. Jeg hadde bare tenkt at personen hadde lyst til å se filmen. Endret 27. juni 2008 av Frk Åberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg går oftere på kino alene enn sammen med andre. Føler meg ikke dum eller rar av den grunn, ingen som stirrer rart på meg heller. Jeg har annerledes filmsmak enn de fleste vennene mine, og mange av de filmene jeg vil se vil ikke de se osv. Og så er det noen av dem som ikke kan oppføre seg på kino (snakker, trykker på mobilen så det kommer irriterende lys, osv). Så da er det bra å gå alene. Hvorfor skal man ha med seg noen sånn egentlig? Man skal jo bare sitte i mørket og holde kjeft. Det kan man da fint gjøre alene. Det eneste poenget med å ha med seg noen er evt å skravle om filmen etterpå, men det kan man jo også fint gjøre med andre som har sett filmen på et annet tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. juni 2008 #4 Del Skrevet 27. juni 2008 Har gått alene på kino og teater mange ganger, skjønner ikke hvorfor jeg skulle føle meg dum av den grunn. Hvorvidt andre i salen er alene eller ikke legger jeg ikke merke til, og tviler på at de legger spesielt merke til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jazzy Skrevet 27. juni 2008 #5 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, èn gang. Da så jeg The Golden Compass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 27. juni 2008 #6 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_evamor_* Skrevet 27. juni 2008 #7 Del Skrevet 27. juni 2008 -Var forrige søndag og såg "Sex and the City" alene. Det var igrunnen en grei film å gå alene på. Tror neppe noen la merke til at jeg satt alene. Men om de gjorde, hva så? Ellers går jeg sjelden alene.(ser helst film hjemme i sofaen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 27. juni 2008 #8 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, en gang.. Da så jeg The Unbreakable.. flere år siden.. jeg synes ikke det var noe gøy å gå alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 27. juni 2008 #9 Del Skrevet 27. juni 2008 En gang, fordi jeg måtte få tida til å gå, så jeg gikk på kino. Likte ikke noe særlig å gå alene den gangen, men det burde da egentlig være helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. juni 2008 #10 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, det har jeg gjort et par ganger og det var helt ålreit. Jeg tenker på å gå alene nå i sommer, når jeg er alene hjemme. Synes ikke man skal føle seg dum av den grunn, jeg legger iallefall aldri merke til om noen rundt meg går alene eller ikke. Man sitter jo stille i mørket uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 27. juni 2008 #11 Del Skrevet 27. juni 2008 Det har jeg gjort mange ganger, synes det er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstorm Skrevet 27. juni 2008 #12 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja det har jeg gjort noen ganger. Jeg legger ikke merke til folk som går alene på kino, verken når jeg er alene på kino eller i følge med en eller flere . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 27. juni 2008 #13 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja mange ganger. Det er ikke noe problem. Kino er egentlig ikke en veldig sosial aktivitet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. juni 2008 #14 Del Skrevet 27. juni 2008 føler man seg litt "dum" da, eller? Lyst å på kino alene men syns det er flaut om jeg treffer noen jeg kjenner...... Jeg har aldri gått på kino alene. Det er heller ikke noe jeg personlig ville ha gjort. Når det er sagt, hadde jeg ikke reagert noe særlig om jeg traff på en jeg kjente som var alene på kino. Kos deg Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 27. juni 2008 #15 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, tok litt tid før jeg gjorde det, men det var ikke farlig. Så Untergang alene her i Norge en gang, da jeg bodde i utlandet gikk jeg ofte alene på den engelske kinoen der ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 27. juni 2008 #16 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg går alene på kino en gang i blant, hvis det er en film jeg ikke greier å få med meg noen på. Tenker av og til på at det kan bli flaut hvis jeg treffer på noen, men samtidig tenker jeg at det er bra å øve seg på å gjøre ting som er litt "skummelt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oda Sofie Skrevet 27. juni 2008 #17 Del Skrevet 27. juni 2008 Jada, alene på kino er helt ok. Jeg har ikke gjort det mange ganger, men det har hendt. Men for ikke å fremstå som totalt venneløs går jeg ikke på de dagene det er fullest der, når det ser ut som alle andre har tusen venner føler man seg gjerne litt mer ensom alene. Men formiddagsfilmer og sånn... ikkeno problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. juni 2008 #18 Del Skrevet 27. juni 2008 To ganger har jeg vært alene på kino. Den første da jeg var elleve og hadde sett Tornerose (Disney), og blitt så oppslukt av den at jeg måtte gå alene og se den igjen dagen etter. Den andre var for noe år siden, det kom en veldig spesiell israelsk film ("De Hellige," eller "Kadosh" tror jeg den het). Jeg regnet med at jeg var den eneste som ville se den, så jeg spurte ingen andre en gang. Filmen var sterk, og jeg er glad jeg så den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busy Lizzie Skrevet 27. juni 2008 #19 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg så "Jeg er Dina" på kino alene for en del år siden. Det var siste uka filmen ble vist og da ble den vist utekstet av en eller annen grunn. Det var det ingen av mine venner som ville være med på så jeg gikk selv. Til min store overaskelse var nesten alle alene i salen, tror det var ett eller to par sammne. Synes det er helt ok å gå på kino alene. Tror folk må blir flinkere til å ikke bry seg om "hva de tror andre tenker om de" For det er vel det de er redd for, at folk skal tro at de er ensomme og ikke har venner. God film!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #20 Del Skrevet 27. juni 2008 Går ofte på kino alene. Man skal uansett ikke prate på kino, men det er uendelig mange som ikke skjønner det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå