Gjest Kommer ikke ved suging Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 jeg er glad i å suge og har alltid fått høre at jeg er god,men nå begynner jeg å lure..Har vært sammen med typen min i vel en mnd men kun fått han til å komme 2 ganger ved suging..Det virker som han ikke klarer å slappe av og nyte det..Har spurt om han liker det og han sier ja..Jeg ahr aldri opplevd å ikke klare å få en mann til å komme i munnen min...jeg syns det er så fortvilende og jeg føler at jeg ikke kan det lengre.de gangene han kom i munenn min så var det ei stund siden vi hadde hatt sex..Noen tips?? Jeg bruker mye spytt når jeg suger..kombinerer det med runking også hvis det tar leng tid..bruker tungen(trykk på strengen) suger av og til helt ned..hva kan det være??Unasett hvor mye jeg suger så kommer han ikke
Lissi Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 jeg er glad i å suge og har alltid fått høre at jeg er god,men nå begynner jeg å lure..Har vært sammen med typen min i vel en mnd men kun fått han til å komme 2 ganger ved suging..Det virker som han ikke klarer å slappe av og nyte det..Har spurt om han liker det og han sier ja..Jeg ahr aldri opplevd å ikke klare å få en mann til å komme i munnen min...jeg syns det er så fortvilende og jeg føler at jeg ikke kan det lengre.de gangene han kom i munenn min så var det ei stund siden vi hadde hatt sex..Noen tips?? Jeg bruker mye spytt når jeg suger..kombinerer det med runking også hvis det tar leng tid..bruker tungen(trykk på strengen) suger av og til helt ned..hva kan det være??Unasett hvor mye jeg suger så kommer han ikke Om du stresser og fokuserer så mye på det så kan det hende han merker at du stresser med det, da føler han presset og ikke klarer å slappe av. Dessuten har dere vært sammen i en mnd. Kanskje han trenger litt tid på å bli helt komfortabel med deg. Slapp av å nyt det. Er vel ikke så viktig om han kommer ved suging. Hos oss er det som regel vorspiel. Komme gjør han jo uansett:)
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Noen menn er bare ikke så følsomme på det området på samme måte som at ikke alle jenter i verden kommer ved slikking/synes det er mer en bare "godt". Har selv en slik en. Det står ikke må mine prestasjoner, men på hans følsomhet.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Jeg klarer ikke å komme ved suging, dessverre. Hvis jeg skulle klart det, tror jeg at jeg måtte knulle jenta i munnen, brukt munnen hennes som en vagina. Og sånt kan man ikke gjøre, det er blir for...brutalt.
Ethereal Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Kanskje fordi han er stressa, og du blir stressa av det igjen. Ond sirkel
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Enig med gjest over. Mannen min kommer ikke ved suging. Har bedt han "knulle meg i munnen" men han vegrer seg for det. Men han nyter, og så setter jeg meg oppå når han ber om det. Hender han vil sprute på meg/ jeg vil ha han i munn når det går og da sier han ifra rett før og jeg suger/ronker igjen.
Gregers Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Trådstarter, jeg ble svært så kåt av å lese dine skildringer. Du suger akkurat slik som jeg liker det. Så du er velkommen til å suge Gregers, som vet å sette pris på den slags tjenester.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå