Arwen Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hvilken kyllingfilet kjøper dere fra Sverige? Vi pleier å kjøpe den dyreste de har i Sverige,har hatt et par bomkjøp med de billige (hadde manetkonsistens ) men kanskje en av de mellomdyre er mer enn bra nok?
Lilith Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Hm ... husker ikke hva de heter, de vi kjøper, men de kommer i en hvit eske med en (blå?) klistrelapp på. Gode, synes jeg!
Arwen Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 det er de vi kjøper nå. Jeg tror det er den dyreste pakken de har der.
nessi Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Jeg kjøper samme merke som dere nevner. Har dårlig erfaring med flere av billigmerkene - mye vann og dårlig konsistens.
Arwen Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 OK, da fortsetter jeg med å kjøpe den pakken da. Er så kjedelig med bomkjøpene. Manetkylling er virkelig ikke godt
Gjest glamourgirl Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Nå fikk jeg meg en god latter Arwen! Jeg så for meg en kyllingfilet på harrytur. Skal ikke kuppe tråden, men den ble så god for meg! Takk!
Arwen Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2008 ja, kanskje den ville ha noe billig sprit den også
Gjest Ansjoni Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 "Guldfågel" eller noe slikt? Tror den har blå klistrelapp på. har kjøpt noen andre merker før, ikke like bra. Gigantiske fileter, nesten ekkelt syns jeg.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Hva koster kyllingfileten i Svergie for kiloet? Hvis den ikke koster under 70kr, ville jeg heller tatt en harrytur til kiwi og kjøpt First Price.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Hva koster kyllingfileten i Svergie for kiloet? Hvis den ikke koster under 70kr, ville jeg heller tatt en harrytur til kiwi og kjøpt First Price. Jeg liker den svenske bedre enn First Price, så selv om den koster rundt 75,-/ kg handler jeg heller den. Dessuten kan det vel hende at man kjøper andre ting mens man er på harrytur?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 Jeg liker den svenske bedre enn First Price, så selv om den koster rundt 75,-/ kg handler jeg heller den. Dessuten kan det vel hende at man kjøper andre ting mens man er på harrytur? Bare kjøp svensk kyllingfilet for min del hvis den er bedre nn den norske. Har kjøpt det i Svergie en gang og den jeg kjøpte smakte som norske fileter så vidt jeg husker. Etter min mening er FP den beste av/like god som de andre (Prior, den stolte hane osv), men hvis kyllingfileten i Svergie ligger på et annet nivå g du i tillegg har annet å handle så kjør på
Skyfri Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Den frosne kyllingfileten fra Frist Price er tilsatt salt og masse konserveringsmidler. Iallefall de jeg kjøpte på Kiwi. Tipper den fileten ikke ble fryst i helt fersk tilstand...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå