Marikke Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har tørre neglbånd på fingrene. Det har selvfølgelig begynt med at jeg har bitt dem av, og når de vokser ut nå tyter de rett ut som tørre stilker, og så biter jeg dem av igjen. Noen ideer om hva jeg kan gjøre for å få orden på dem igjen?
Ethereal Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Sliter med det samme selv, fordi jeg har veldig tørr hud. Prøv å smøre dem inn med litt olivenolje. Det er også lurt å smøre inn hendene med en god fuktighetskrem og så putte på et par hansker. La det trekke inn i huden et par timer.
Solstorm Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg bruker neglebåndsolje. Når jeg er flink til å bruke den ser neglebåndene mine ganske bra ut!
Lina Linnea Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 jeg hadde det.. fikk en oriflamekrem for slikt av min kjære mor
Gjest Phoenix Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Dior har en liten, hvit boks med en ferskefarget krem som er helt super. Veldig drøy, men mine er bedre etter kun et par dagers bruk
Vienn Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Negl-olje er supert. Sklir inn og smører ordentlig. Og du får igjen for innsatsen.
Hilde Christina Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 En neglebåndsklippr er alltid kjekk å ha så du kan klippe vekk og ikke bite.. mandelolje er også veldig bra for tørre neglebånd:)
Marikke Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2008 Takk for mange fine råd! Jeg skal prøve med litt olje. Og evt en neglbåndklipper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå